Jezdci se dočkali zvětšení DRS zóny

goues  |  13. 11. 2011 10:19

Ano, údajně nejlepší piloti světa si stěžují, že tlačítko na jejich volantu není dostatečně účinné a že pro předjetí soupeře se musejí trochu snažit. Hlavně jim příští rok nesmíme zapomenout dát dálkové ovládání, aby se při tom mačkání všech těch tlačítek ani nezapotili a mohli formuli řídit přímo z boxů.

.kotrba.  |  13. 11. 2011 11:14

to víš mají to těžké, protože pokud se někdo z nich snaží předjíždět i mimo DRS zonu, hned dostanou čočku, že mohli počkat vklidu na DRS zonu a neměli riskovat

viperman  |  13. 11. 2011 11:26

ten okruh je tak tragicky navrhnuty ze je tam predbiehanie tazke ;) ale zas ide aj o to aka seria tam preteka, teraz gp2 zavod bol fajny. aj ked to bolo hlavne vdaka tomu ze to bol uz sprint...prva osmicka bola prehodena zo vcera.. :) ale F1 myslim ze to dnes bude jeden z tych slabsich zavodov

FERALONSO  |  13. 11. 2011 10:02

Je dobře, že v Brně bude LMS, když vypadlo WTCC. Vůbec nejlepší by bylo, kdyby se tu jelo i DTM, chtěl bych vidět někoho ekströmně dobrého!

Konzistentní-Eracer  |  12. 11. 2011 23:27

ale máte své strašlivé nevýhody...Jezdci, komisaři , fandové zapoměli na to jak se má správně předjíždět a na to jak se dříve předjíždělo. Z toho pramení všechny ty penalizace, díky tomu že předjíždění s DRS je takřka bezkontaktní záležitost, když dojde na opravdový souboj na trati a nedej bože ulétne kus karbonu jsou to automaticky penalizace (např Ham vs Massa) protože komisaři a hlavně fanoušci si řeknou měl si počkat na DRS zonu. Ale proč? Copak je závodění jen díky DRS. To tedy není. Díky pravým soubojům sledujeme F1 ne kvuli DRS , DRS je jen takov třešnička na dortu ale poslední dobou se z toho stal onen Dort a pravé předjížděcí manévry se staly onou třešničkou. Nevím jak vám ale zakažte DRS ,bude sice méně trapného předjíždění ale opět uvidíme souboje kolo na kolo a možná se více upustí od penalizací protože se pravé souboje opět stanou raritou a ne jen dost těžkou vyjímkou. To jest co si myslím o celém DRS.

křemenáč  |  12. 11. 2011 21:16

Celý systém DRS je na hov.o. Toto vyhovuje pouze jezdcům v top autech, když se musí dejme tomu prodírat polem dopředu ať už z jakýchkoli důvodů. Lepší by bylo používat slovo objíždění. V podstatě také není možný defenzivní styl jízdy, pravidla jsou také zbytečně přísná. Takže jezdec jedoucí vepředu v o něco pomalejším autě, může objíždějícím pouze zamávat. Vždyť kdy naposledy se povedlo někomu ve slabším autě udělat nějaký výsledek? Dnes se nemá možnost i díky tomuto debilnímu systému v podstatě bránit. Pokud na to jezdec má, ať předjíždí ale tyto pos.ané podpůrné systémy jsou na nic. Letošní VC Kanady hovoří za vše.

Superkossan  |  12. 11. 2011 22:27

Nápad s DRS nebyl tak špatný. DRS nemělo garantovat snadné předjíždění, pouze to mělo vyřešit problém se špinavým vzduchem.

křemenáč  |  12. 11. 2011 22:34

No myslel jsem, že pořád mluvili, že se málo předjíždí, a že je potřeba zatraktivnit závody, nevím jak to myslíš

Yas Marina - prostě okruh na dvě věci - i kdyby bylo DRS na celé délce okruhu - výsledek bude nicotný, jako kdyby se DRS nepoužilo.

Čili někdy je to jako s Monakem - u těchto okruhů rozhoduje kvalifikace...

SAE mají alespoň dobrou atmosféru, ale za tu jezdci body nedostanou...

Divák F1 od r. 2001 | #26 Daniil "Torpedo" Kvyat | Katherine Legge (2006-21 - fanda již 16 let)