Jezdci Renaultu si vlivu párty módu nevšimli

Jezdci Renaultu i obou zákaznických týmů mohli v Rakousku poprvé využít kvalifikační mód.
Jezdci Renaultu si vlivu párty módu nevšimli

Podle Auto Motor und Sport měl kvalifikační mód dodat asi 15 koní.

„Musí se stát něco většího, aby to šlo poznat,“ řekl po kvalifikaci Nico Hülkenberg. „Nevím, co si myslíte, nebo co vám řekli, že máme. Mohu vám říct, že Zemi to nepohnulo.“ 

Carlos Sainz prý kvalifikační režim použil. „Jo, ale každý má kvalifikační mód,“ řekl Španěl.

„Jakmile se dostanete do kvalifikace, tak ano, je to trochu výkonu navíc, ale byli jsme hodně daleko od Haasu, abychom cítili jakoukoliv výhodu z kvalifikačního režimu.“

Technický šéf Renaultu už v pátek varoval, že Renault vylepšení neoznačuje jako párty mód. „Mámě nějaká vylepšení motoru, která přichází závod od závodu,“ řekl Bob Bell. „Nacházíme vždy nové způsoby, jak tyto motory provozovat, abychom získali trochu vyšší výkon. Máme malé zlepšení, ale není to den a noc.“ 

„Existují některé režimy, které můžeme vyvíjet v průběhu sezóny a budou k dispozici ve všech kolech, některé budete chtít jen na dvě nebo na tři kola a budete je používat pouze v kvalifikaci,“ vysvětlil. „Tato omezení se mohou v průběhu sezóny změnit.“

Foto: Getty Images / Charles Coates

Další článek: Fotogalerie: Sobota před Grand Prix Rakouska 2018

12:32 | Sainz a Leclerc se příští týden svezou ve voze SF71H z roku 2018. Každý bude jezdit jeden den.
21. ledna | Lando Norris dokončil karanténu a z Dubaje se vrátil do Velké Británie.
20. ledna | Loňský vůz Alfy Romeo měl označení C39, letošní bude mít C41, protože C40 je již dávno rozpracovaný vůz pro rok 2022 (původně 2021).
20. ledna | Alfa Romeo dnes potvrdila datum a místo prezentace 22. února ve Varšavě.