Jezdci Renaultu si vlivu párty módu nevšimli

Jezdci Renaultu i obou zákaznických týmů mohli v Rakousku poprvé využít kvalifikační mód.
Jezdci Renaultu si vlivu párty módu nevšimli

Podle Auto Motor und Sport měl kvalifikační mód dodat asi 15 koní.

„Musí se stát něco většího, aby to šlo poznat,“ řekl po kvalifikaci Nico Hülkenberg. „Nevím, co si myslíte, nebo co vám řekli, že máme. Mohu vám říct, že Zemi to nepohnulo.“ 

Carlos Sainz prý kvalifikační režim použil. „Jo, ale každý má kvalifikační mód,“ řekl Španěl.

„Jakmile se dostanete do kvalifikace, tak ano, je to trochu výkonu navíc, ale byli jsme hodně daleko od Haasu, abychom cítili jakoukoliv výhodu z kvalifikačního režimu.“

Technický šéf Renaultu už v pátek varoval, že Renault vylepšení neoznačuje jako párty mód. „Mámě nějaká vylepšení motoru, která přichází závod od závodu,“ řekl Bob Bell. „Nacházíme vždy nové způsoby, jak tyto motory provozovat, abychom získali trochu vyšší výkon. Máme malé zlepšení, ale není to den a noc.“ 

„Existují některé režimy, které můžeme vyvíjet v průběhu sezóny a budou k dispozici ve všech kolech, některé budete chtít jen na dvě nebo na tři kola a budete je používat pouze v kvalifikaci,“ vysvětlil. „Tato omezení se mohou v průběhu sezóny změnit.“

Foto: Getty Images / Charles Coates

Diskuze (16) Další článek: Fotogalerie: Grand Prix Rakouska od roku 1997 po dnešek
13:10 | Juan Manuel Correa se stal novým vývojovým jezdcem Alfy Romeo. Není to překvapení, Correa závodí za český juniorský tým Sauberu ve F2.
21. března | Pneumatiky pro Monako: C5, C4, C3... tedy nejměkčí a stejné jako pro Kanadu.
21. března | Ayrton Senna by dnes oslavil 59. narozeniny.
20. března | V Hanoji začala stavba okruhu. První závod se má jet ve Vietnamu už za rok.