Jezdci Haasu byli po kvalifikaci vyšetřováni kvůli situaci v boxech.
Před startem kvalifikace se na konci boxové uličky vytvořil vláček jezdců, kteří čekali na zelené světlo a začátek souboje o nejrychlejší čas. Jakmile se začal vláček vytvářet, vyjeli z boxů jezdci Haasu. Pořadí boxů není náhodné, ale vychází z pořadí v Poháru konstruktérů v předešlém roce. Haas tak má boxy až na konci boxové uličky.
Článek 34.8 Sportovních pravidel F1 uvádí: „Každý vůz (vozy), který dojel na konec boxové uličky před startem nebo opakovaným startem, se musí seřadit do řady v rychlé stopě a odjet v pořadí, v jakém tam přijel, pokud se jiný vůz zbytečně nezdrží.“
Vzhledem k tomu, že se vozy seřadily na konci boxové uličky velmi brzy, aby se připravily na start Q1, nemohl Haas opustit garáž a přesně vědět, v jakém pořadí mají jezdci vyjet na trať. Manažer Haasu uvedl, že tým připravil vozy na kvalifikaci běžným způsobem, ale ostatní vyjeli a seřadili se na konci boxové uličky příliš brzy, což stewardi v podstatě uznali.
Podle stewardů má Haas obtížnou situaci. „Fakticky to znamená, že týmy, kterým byly přiděleny boxy na výjezdu z boxové uličky, budou muset vždy vyjíždět jako poslední, pokud se nerozhodnou opustit garáž výrazně dříve.“
Podle stewardů incident připomíná situaci Williamsu v Mexiku 2021.
Stewardi doporučili, aby se pravidla případně změnila. Týmy o tom budou zřejmě diskutovat na nejbližší schůzi sportovních ředitelů.