Jezdci Ferrari se naděje na titul nevzdávají

Ale přiznávají, že je situace velmi komplikovaná.
Piloti Ferrari získali v letošní sezóně pro svůj tým dohromady jen šest bodů, ale stále odmítají letošní sezónu odepsat. Povzbuzení do maranellských řad přinesla lepší výkonnost vozu ve Španělsku.

"Boj o šampionát je teď opravdu těžký, ale to neznamená, že nejsem motivován. Chci znovu vítězit a jsem si jistý, že to dokážeme. Budeme dále pracovat na voze, aby byl konkurenceschopnější a hlavně spolehlivější," uvedl Kimi Räikkönen.

Felipe Massa je se třemi body ve stejné situaci jako týmový kolega, ale poraženeckou náladu také nemá.

"Po španělské Grand Prix jsem si přečetl, že už jsem vyvěsil pro tuto sezónu bílou vlajku. Situace v šampionátu je samozřejmě velmi, velmi obtížná a zřejmě je realistické říct, že je téměř nemožné ztrátu dohnat, když zvážíme rozdíl v bodech. Ale to neznamená, že jsme se vzdali," řekl.

Ferrari mělo v Barceloně přepracovaný vůz F60, který mimo jiné disponoval dvojitým difuzorem. Oba jezdci označili změny za velký pokrok, ale k úplně spokojenosti mají ještě daleko.

"Říká se, že pokud je vůz dobrý v Barceloně, bude dobrý všude. Nejsem si jistý, jestli je to pravda, ale můžu říct, že jsme byli znovu konkurenceschopní. Vůz není dokonalý, to ostatně není žádný vůz, měli jsme pořád trochu problémy s tvrdou směsí, hlavně v prvním kole. Udělali jsme krok vpřed, ale to pořád nestačí," uvedl Massa.

Další závod se jede na městském okruhu v Monte Carlu, který je natolik specifický, že výkonnost vozu tu nemusí být rozhodující.

"Příští závod je Monako, kde jsem měl několik skvělých víkendu, ale je to velmi obtížný závod. Bylo by skvělé bojovat o pódium, ale dění na této trati se dá předpovídat ještě méně než jinde. Kvalifikace bude ještě důležitější a je třeba se vyvarovat chyb," dodal Räikkönen.

Podle Massy Ferrari v Monaku zřejmě použije KERS, protože vůz byl navržen kolem tohoto systému.
Další článek: Scheckter uvažoval o vrácení titulu