Jen se učíme pracovat s Hamiltonem, vysvětluje Mercedes rádiovou komunikaci

Napjatější rádiová komunikace mezi Lewisem Hamiltonem a boxovou zdí v Austinu nebyla podle šéfa týmu Rosse Brawna ničím výjimečným.
Jen se učíme pracovat s Hamiltonem, vysvětluje Mercedes rádiovou komunikaci

Hamilton během závodu párkrát odsekl svému závodního inženýrovi. Když mu bylo řečeno, ať šetří pneumatiky, odpověděl: "To dělám, nechte mě se soustředit!" Podobně reagoval i na instrukci, aby za sebou udržel Hülkenberga: "Snažím se o to!" Později pak volal na tým: "Potřebuji od vás zpětnou vazbu, pneumatiky, teploty..."

Podle Brawna to ale nebylo nic mimořádného. "Upřímně, není to problém. Učíme se, jak nastavit naše výstupy pro Lewise, a on občas na nás trochu vystartuje, že je to moc, o dvě sekundy později pak říká, že toho není dost."

"Od některých jezdců neuslyšíte nic, takže když něco řeknou, věnujete tomu hodně pozornosti. U jiných jezdců se podává trochu víc zpráv. My si jen zvykáme na práci s Lewisem. Jsem si jistý, že má různé úrovně frustrace. Tu první prostě přejdete. Je to součást budování vztahu. Není to problematické."

Brawn připomněl, že mají jezdci v závodě hladinu adrenalinu vysoko, a proto nelze brát některé věci úplně vážně. Sám Hamilton potvrdil, že to občas přežene.

"Říkal jsem něco jako: Nechte to na mně, chlapi. Jen jsem jim říkal: OK chlapi, makám na tom. Jako tým se neustále učíme. Chudák ten člověk se mi ozval vysílačkou a já na něj vystartoval, za to se vždy omlouvám. Řeknu mu, že odvedl skvělou práci, že to bylo v zápalu boje."

"Není to jako: Hej, kámo, jen mi dej trochu času. Je to jako když jedete na býkovi: Dej mi sakra chvíli!"

Další článek: Button doporučuje Péreze: Byl by přínosem pro každý tým

16. září | V Turecku prodali během šesti hodin 40 tisíc lístků ze 100 tisíc plánovaných. Není divu, lístek stojí 30 tureckých lir (cca 90 Kč).
16. září | Hamilton měl při restartu problém s brzdami, ze kterých se kouřilo a dokonce vyšlehl plamen. Tým uvedl, že to bylo způsobené nižším chlazením brzd kvůli profilu okruhu.

24 hodin Le Mans

Čtvrtek 17. září 2020
1. trénink 10.00–13.00
2. trénink 14.00–17.00 (ES2)
Kvalifikace 17.15–18.00 (ES2)
3. tréninik 20.00–00.00 (ES1)
Pátek 18. září 2020
4. trénink 10.00–11.00 (ES1)
Hyperpole 11.30–12.00 (ES1)
Sobota 19. září 2020
Warm-up 10.30-10:45 (ES1)
Start závodu 14.30 (ES1)