Na Hungaroringu pokračují rozsáhlé stavební práce, které začaly vloni hned po skončení grand prix.
Před loňským závodem proběhla první část rekonstrukce v celkové hodnotě 5 miliard korun. Pracovalo se především na cílové rovince a na inženýrských sítích. Rozšířil se také paddock.
Krátce po závodě začala další fáze. „V současné době probíhá demolice tribuny Super Gold a ikonické hlavní budovy, technici pracují extrémní rychlostí. Naším společným cílem je vytvořit moderní, inovativní centrum pro všechny,“ uvedl okruh v srpnu.
Dnes Hungaroring uveřejnil další informace. Od loňského závodu pracuje na stavbě asi 620 lidí denně. Bylo použito 23 785 m³ betonu a 7604 tun výztužné oceli. Na některých místech probíhá výstavba svislé konstrukce 3. patra paddocku.
Na hlavní tribuně bylo instalováno 100 % prefabrikovaných železobetonových nosníků tribuny a téměř 50 % prvků tribuny a probíhá instalace schodišťových prvků.