Jeden válec nám funguje, šest už ne, říká Honda

Podle Hondy je zvládnutí složité technologie těžší, než si mysleli.
Jeden válec nám funguje, šest už ne, říká Honda

„Mysleli jsme si, že to bude snadné, ale zvládnout novou technologii je velmi náročné,“ uvedl Hasegawa pro Motorsport.com.

„Udělali jsme nějaké dobré pokroky na dynamometru s jedním válcem, ale jakmile jsme dokončili V6, měli jsme mnoho problémů. To, čeho jsme dosáhli s jedním válcem, je na velmi dobré úrovni, ale když jsme to přenesli na motor V6, nefungovalo to. Jsme velmi zklamáni. Bylo už příliš pozdě, protože jsme to zjistili o Vánocích.“

„Poté, co jsme pochopili problémy, jsme se dostali do období, kdy jsme museli potvrdit finální specifikaci. Potřebovali jsme mít nějaký kompromis.“

Čína odhalí, jak moc ve výkonu ztrácíme, myslí si Boullier

Čína odhalí, jak moc ve výkonu ztrácíme, myslí si Boullier

Podle Hasegawy mají stále problémy s vibracemi, které ale na dynamometru nebyly takový problém.

Výkon současné pohonné jednotky je podle něj přibližně stejný, jako byl v loňském roce.

Honda připravuje upgrade, který chce mít připravený na pátý nebo šestý závod, což by znamenalo ve Španělsku nebo Monaku. 

Foto: McLaren

Další článek: Vloni jsme v Číně viděli až tři zastávky. Jak tomu bude letos?

16. září | V Turecku prodali během šesti hodin 40 tisíc lístků ze 100 tisíc plánovaných. Není divu, lístek stojí 30 tureckých lir (cca 90 Kč).
16. září | Hamilton měl při restartu problém s brzdami, ze kterých se kouřilo a dokonce vyšlehl plamen. Tým uvedl, že to bylo způsobené nižším chlazením brzd kvůli profilu okruhu.

24 hodin Le Mans

Čtvrtek 17. září 2020
1. trénink 10.00–13.00
2. trénink 14.00–17.00 (ES2)
Kvalifikace 17.15–18.00 (ES2)
3. tréninik 20.00–00.00 (ES1)
Pátek 18. září 2020
4. trénink 10.00–11.00 (ES1)
Hyperpole 11.30–12.00 (ES1)
Sobota 19. září 2020
Warm-up 10.30-10:45 (ES1)
Start závodu 14.30 (ES1)