Je to těžký a nikdy nekončící boj, říká Allison

Österreichring, A1 Ring a dnes Red Bull Ring. Trať si prošla změnami nejen názvů a formule 1 ji dobře zná.
Je to těžký a nikdy nekončící boj, říká Allison

Vzhledem k tomu, že se zde více než 10 let nejelo, pro inženýry to bude v pátek nepopsaný kus papíru, pokud odmyslíme údaje ze simulátoru.

Na ně spoléhá také Ferrari, které si uvědomuje, že tým čeká spousta práce. Důležité bude nejen nastavení, ale také pneumatiky.

„Budeme mít měkké a super-měkké pneumatiky Pirelli, tedy stejně jako v posledních dvou závodech. Nevíme jistě, co nás čeká, ale stejně jako na kterémkoliv okruhu bude důležitý kvalifikační management pneumatik. Musíme se postarat, abychom měli gumy připravené pro ostrou jízdu v Q2 a současně také, aby tyto pneumatiky zvládly první stint v závodě“, říká na webu Ferrari James Allison. 

Marco Mattiacci si včera do budovy Nuova Logistica v Maranellu zavolal většinu zaměstnanců, aby jim představil své plány a vize, které se týkají zejména budoucnosti, počínaje příští sezónou. 

Jaké nové díly nasadily týmy v Kanadě? Novinky Ferrari efekt nepřinesly  

Jaké nové díly nasadily týmy v Kanadě? Novinky Ferrari efekt nepřinesly  

James Allison se snaží ještě nějak zachránit sezónu letošní. Ferrari vozí nové díly na každý závod a bude v tom prý nadále pokračovat. 

„Momentálně odvádíme to nejlepší v každém aspektu vozu: mechanika, aerodynamika, elektronika. Věnujeme se každému komponentu, nastavení. Snažíme se podívat na vše, co můžeme zlepšit“, říká Allison, který je bojovně naladěný.

„Pokud budeme v tomto směru odvádět dobrou práci, začne se to projevovat a uvidíme Ferrari, které bude v relativním srovnání s konkurencí konzistentnější a začne vypadat jako něco, na co můžeme být více hrdí. Je to však těžký boj, který nikdy nekončí“, dodává technický šéf Ferrari.   

Diskuze (6) Další článek: Piloti McLarenu se do Rakouska těší, Red Bull Ring trochu znají
18:22 | Podle Sirotkina je nové přední křídlo Williamsu krokem vpřed.
17:40 | Vypadá to, že by jezdci v Německu mohli mít problém s puchýři, ale v neděli bude možná o něco chladněji.
13:16 | Alonso: Kdo je ten Renault přede mnou? Inženýr: Hülkenberg Alonso: Amatér!
11:47 | Ricciardo nasadil nový MGU-K, baterii a elektroniku. Čekají ho penalizace.

GP Německa 2018

Pátek 20. července 2018
1. trénink Ricciardo (1:13.525)
2. trénink Verstappen (1:13.085)
Sobota 21. července 2018
3. trénink 12.00–13.00
Kvalifikace 15.00–16.00
Neděle 22. července 2018
Závod 15.10