Je to stále stejná písnička, říká Verstappen o slibech Renaultu

Fernando Alonso jj284b  |  19. 10. 2018 18:02

a Pierre Gasly nasazuje nový motor, turbo, MGU-K, MGU-H. Čeká ho start z konce pole...

Tak nova specifikace 3.1 nepocka. U Hondy makaj na pokroku zavod od zavodu. Nemaji cas sudlat vyvoj a pripravene veci jako u Renaultu. Honda chce bojovat o titul pristi rok a ne jako Renault v horizontu petiletky

RBHonda rychl. kvalda Aus 2019: | Po vyhrany kvalde zareju do zlucaru | Do 0,3s povinnost | Ztrata 0,3-0,7s zklamani | Vice jak 0,7s jebu RB-Honda do vejfucku, dam 3 zavody hajeni | RB-H 2019 vic jak 500b?

Fernando Alonso jj284b  |  19. 10. 2018 20:05

no a motor menia aj pre Heartleyho... oba Torro Rosso start z konca pola..

Stoffel Vandoorne Rover78  |  19. 10. 2018 20:53

To je v pořádku ale přece, ony se ty podružný problémy co měli s vibracema, a od kterejch je v Suzuce komisaři FIA dostavili samý nevyřeší. To je daň za snahu se posunout, včera tady Cyrda brečel, jak je blbý že nemůžou testovat v reálu když potřebujou, a podívej na Japonce, ty maj prostě v pči, ví že se bez toho nehnou. Schválně jestli ty vibrace odladili, to by mě zajímalo....

Charles Leclerc pejdaa  |  19. 10. 2018 16:00

Italové, francouzi, španělé - jo, ti umějí jen nesmyslně žvanit a skutečnost je jiná..

Pierre Gasly Ferda.  |  19. 10. 2018 15:31

Renault stále slibuje a furt nic.
Ale co když?
Po zjištění, že Grglavky odcházejí k Hondě záměrně pozastavil vývoj současného motoru a všechny síly vrazil do nové koncepce o kterém Grglavky ani netuší.
Samozřejmě že je to pouze konspirační teorie, ale v takovém případě by bitva mezi Renaultem a Hondou mohla být docela zajímavá a oba motoráře by to mohlo posunout blíže k Ferrari a Merglu a to přece chceme všichni.

Co kdyz? Hodne nepravdepodobne, ale muze byt

RBHonda rychl. kvalda Aus 2019: | Po vyhrany kvalde zareju do zlucaru | Do 0,3s povinnost | Ztrata 0,3-0,7s zklamani | Vice jak 0,7s jebu RB-Honda do vejfucku, dam 3 zavody hajeni | RB-H 2019 vic jak 500b?

Lewis Hamilton davegp3  |  19. 10. 2018 15:27

Tak jak jsem očekával, HNUJDÍ ocmrndávač el_senior tu zase perlí

By to tu jinak bylo mrtvi jak na prispevky tak na info. Aspon trochu tusis co mas cekat od McL-Renault pristi rok.
Ocmrndavaci, na rozdil od tebe umim aspon napsat Renault poradne

RBHonda rychl. kvalda Aus 2019: | Po vyhrany kvalde zareju do zlucaru | Do 0,3s povinnost | Ztrata 0,3-0,7s zklamani | Vice jak 0,7s jebu RB-Honda do vejfucku, dam 3 zavody hajeni | RB-H 2019 vic jak 500b?

a kam Cyril stoupne sto let tráva neroste

Ad optimismus pro rok 2019
Nikdo neví, co se povede RB, co se povede soupeřům. Je nějaký přepoklad, ale vůbec nemusí vyjít.
Honda - asi nebude mít nejlepší motor v poli, jak tomu bylo např. v 2004. Prostě zmeškaný čas nemá jak dohonit. Ale snad udrží pozitivní trend.
Britští motoráři pracující pro Mercedes jsou prostě špička. Podobně nelze podceňovat Italy ve Ferrari. Takže i zde je možný progres.
Renault - za ty peníze, které tomu dávají, jejich motor není špatný. Je otázkou, proč tam nechtějí dávat více. Ale patří mezi 4 top, kteří zvládli technologie současné F1. Na které jiní nemají, což je důvodem, proč nejdou do F1. Výmluvy jsou různé, ale podstata je, že se zděsili, čím si Honda musela projít a kolik peněz investovat, aby její motor byl v F1 použitelný. Na to další automobilka nemá koule a ani peníze. Proto je nutný respekt k Renaultu (zejména oproti těm, co do F1 nevstoupili).

Příspěvek byl 1× upraven, naposled 19. 10. 2018 14:47

Renault si mel rozmyslet, jestli do toho pujde a kdyz uz do toho jde, tak proste neni idealni se neustale placat vykonostne na dne a v problemech se spolehlivosti. Meli aspon obcas vice zainvestovat, aby se nejake roky dostali na uroven spciky. Takto jim o dlouhodobe nedela dobrou reklamu, ikdyz oproti ostatnim nezucastnenym ukazuji, ze na to relativne maji. Takove BMW si treba muze rikat, nez setrit a placat se na dne jako Renault tak radsi nic a vcelku na tom neco asi i bude. Od RB sklizi za dlouhou dobu spoluprace jen negativni reklamu.
Honda byla v jine situaci. Vstoupili do F1 nedavno a do rozjizdejiciho se projektu bez lidi nejde a nema smysl sypat brutalni castky. vyvoj trva nejakou dobu a neustale jsem tu mluvil o 4-5 letech vyvoje. Takze dnes uz i Honda musi sypat jinak se na spicku za rok ci dva nedostane a cesta Renaultu neni ani dle Hondy asi ta spravna cesta. Verim, ze kdyby se Honda mela takto potacet na dne jako Renault, tak do 3 let konci, protoze to pro jeji image neni nic dobreho.

RBHonda rychl. kvalda Aus 2019: | Po vyhrany kvalde zareju do zlucaru | Do 0,3s povinnost | Ztrata 0,3-0,7s zklamani | Vice jak 0,7s jebu RB-Honda do vejfucku, dam 3 zavody hajeni | RB-H 2019 vic jak 500b?

Hodně lidí vůbec neřeší, jak někdo jezdí v F1, ale že tam vůbec je. A dodavatel motorů, to už je reklama. Renault v F1 vedle Ferrari a Mercedesu, už to je reklama jako prase pro Renault. A vůbec nezáleží na výsledcích, prostě je tam spolu s Ferrari a Mercedesem. Je v 1. lize. Kde plno jiných není. To je logika byznysu, na které stojí F1.

Muze to tak byt. Je fakt, ze v telce davali reklamu na Renault spojenou s odkazem na F1 a mozna to pak lidi chspou jsk rikas. Ty co de o F1 nezajimaji, to tak asi vidi.

RBHonda rychl. kvalda Aus 2019: | Po vyhrany kvalde zareju do zlucaru | Do 0,3s povinnost | Ztrata 0,3-0,7s zklamani | Vice jak 0,7s jebu RB-Honda do vejfucku, dam 3 zavody hajeni | RB-H 2019 vic jak 500b?

FoxPw  |  19. 10. 2018 18:21

Jen blbci si něco kupují na základě reklamy, ale o tom je dnešní povrchní svět, kdy pro některé má pozlátko a obal větší význam, než obsah kupovaného výrobku.


1 2 3

Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

14. června | Rozpočtový strop by mohl být zavedený už příští rok. Nebude se nikdo trestat za nedodržení, jen se budou ladit postupy.
13. června | Ferrari potvrdilo, že se neodvolá proti penalizaci Vettela. Možnost žádosti o přezkum je stále ve hře.
11. června | Už zítra proběhne v Le Mans trénink a kvalifikace. Letos bude jedním z komentátorů závodu i náš redakční kolega Jiří Šlégl.... odkaz
11. června | Binotto přiznal, že Ferrari Leclercovi neřeklo o penalizaci pro Vettela. Prý měli hodně práce a zapomněli na to.... není to překvapením. Ferrari často zapomíná, že má na trati dvě auta.

24h Le Mans

Středa 12. června 2019
Trénink 16.00–20.00
Kvalifikace 22.00–00.00
Čtvrtek 13. června 2019
Kvalifikace19.00–21.00
Kvalifikace 22.00–00.00
Sobota 15. června 2019
Warm-up09.00-09:45
Závod 15.00