Je to působivé a logické, říká o zemětřesení u Ferrari zkušený inženýr

Ferrari před Vánocemi zažilo velmi silné otřesy. Odešla řada lidí, naopak přišli dva noví testovací jezdci - Esteban Gutiérrez a Jean-Éric Vergne.
Je to působivé a logické, říká o zemětřesení u Ferrari zkušený inženýr

Novinář Leo Turrini udělal zajímavý rozhovor, vyzpovídal velmi zkušeného italského designera Lucu Furbatteho, který pracoval pro Toro Rosso a nyní směřuje do Wokingu.

Podle některých je restrukturalizace v Maranellu jakýmsi druhem pověstného italského chaousu, Furbatto to ale vidí úplně jinak. Za logický považuje například příchod dvou nových testovacích jezdců.

„Vím, že se někteří ptají, proč Ferrari nedalo příležitost Rigonovi nebo Marciellovi, ale myslím, že je tu velmi rozumné vysvětlení. V současné době bohužel pravidla neumožňují testování na trati, takže mladí jezdci nebo úplní začátečníci mají jasnou nevýhodu. Vergne má za sebou tři sezóny a dost toho odpracoval s inženýrem Adamim, který nyní přišel do Maranella s Vettelem,“ vysvětluje Furbatto.

Do Maranella míří také Jean-Eric Vergne!

Do Maranella míří také Jean-Eric Vergne!

„Takhle z dálky mám pocit, že Arrivabene velmi dobře pochopil, co je ve Ferrari potřeba. Revoluce, která probíhá na úrovni závodního oddělení je impozantní. Z mého pohledu je dobré mít v čele někoho, jako je Allison: jeden z nejlepších v oboru, který navíc mluví italsky, takže jim rozumí. Mám pocit, že Arrivabene tvaruje tým do pyramidové struktury, s jasnými rolemi a povinnostmi,“ pokračuje Furbatto, podle kterého se výsledky dostaví.

„Může se to zdát divné, od někoho, kdo pracuje pro McLaren, ale přeji jim z celého srdce úspěch.“

Další článek: Alonso změnu potřeboval, komentuje bývalý kolega Massa

16. září | V Turecku prodali během šesti hodin 40 tisíc lístků ze 100 tisíc plánovaných. Není divu, lístek stojí 30 tureckých lir (cca 90 Kč).
16. září | Hamilton měl při restartu problém s brzdami, ze kterých se kouřilo a dokonce vyšlehl plamen. Tým uvedl, že to bylo způsobené nižším chlazením brzd kvůli profilu okruhu.

24 hodin Le Mans

Čtvrtek 17. září 2020
1. trénink 10.00–13.00
2. trénink 14.00–17.00 (ES2)
Kvalifikace 17.15–18.00 (ES2)
3. tréninik 20.00–00.00 (ES1)
Pátek 18. září 2020
4. trénink 10.00–11.00 (ES1)
Hyperpole 11.30–12.00 (ES1)
Sobota 19. září 2020
Warm-up 10.30-10:45 (ES1)
Start závodu 14.30 (ES1)