Je to moc tvrdé, přehnali jsme to, přiznává Pirelli

Pirelli přivezlo do Barcelony tři své nejtvrdší směsi. Tvrdou jezdci do kvalifikace a závodu téměř určitě nenasadí. Ale i ostatní dvě jsou velmi tvrdé.
Je to moc tvrdé, přehnali jsme to, přiznává Pirelli

Jezdci si na výběr pneumatik stěžovali už před závodním víkendem. Degradace pneumatik je malá a mnoho jezdců není spokojeno ani na střední směsi. Rozdíl mezi střední a měkkou směsí by měl být přibližně 1,5 sekundy. 

Na střední odjel nejvíce kol Massa – 26, na měkké Bottas – 28 kol. V závodě můžeme očekávat jednu až dvě zastávky.

„Problém je, že pokud bychom tady nasadili měkčí pneumatiky, měli bychom dvě sady středních, dvě sady měkkých a sedm superměkkých,“ řekl Mario Isola. „Upřímně, tohle je příliš agresivní. Nechtěli jsme týmy tlačit do této volby.“

Isola ale přiznal, že by dnes volili jinak. „Pokud se mě ptáte nyní, tak ano – použít superměkké. Bylo by to tak, kdybychom se rozhodovali minulý týden a ne před osmi týdny, kdy jsme měli jen informace z testů.“ 

Isola také řekl, že Pirelli po dohodě s týmy odložilo své rozhodnuti o nominaci pneumatik pro Silverstone na období po víkendu v Barceloně. Zatím to vypadá, že pro Grand Prix Velké Británie zvolí méně konzervativní volbu. Tvrdé pneumatiky se tak možná vrátí až někdy v Suzuce. 

Další článek: Mercedes pracoval i po večerce. Musel opravovat Bottasův vůz

17:07 | Fernando Alonso se nezúčastní prezentace Alpine a navazujících rozhovorů. Alpine píše o hygienických důvodech. Není zřejmé, zda jde o cestovní restrikce nebo to souvisí s jeho nedávnou nehodou.
11:50 | Pirelli bude sponzorem závodu v Imole. Celý název závodu tak bude: Formula 1 Pirelli Gran Premio del Made in Italy e dell’Emilia Romagna
25. února | Vůz Astonu Martin ponese označení AMR21.
25. února | Haas bude mít prezentaci 4. března v 9:00. Není jasné, zda uvidíme nové auto, tým píše o novém zbarvení.