Je to moc tvrdé, přehnali jsme to, přiznává Pirelli

Pirelli přivezlo do Barcelony tři své nejtvrdší směsi. Tvrdou jezdci do kvalifikace a závodu téměř určitě nenasadí. Ale i ostatní dvě jsou velmi tvrdé.
Je to moc tvrdé, přehnali jsme to, přiznává Pirelli

Jezdci si na výběr pneumatik stěžovali už před závodním víkendem. Degradace pneumatik je malá a mnoho jezdců není spokojeno ani na střední směsi. Rozdíl mezi střední a měkkou směsí by měl být přibližně 1,5 sekundy. 

Na střední odjel nejvíce kol Massa – 26, na měkké Bottas – 28 kol. V závodě můžeme očekávat jednu až dvě zastávky.

„Problém je, že pokud bychom tady nasadili měkčí pneumatiky, měli bychom dvě sady středních, dvě sady měkkých a sedm superměkkých,“ řekl Mario Isola. „Upřímně, tohle je příliš agresivní. Nechtěli jsme týmy tlačit do této volby.“

Isola ale přiznal, že by dnes volili jinak. „Pokud se mě ptáte nyní, tak ano – použít superměkké. Bylo by to tak, kdybychom se rozhodovali minulý týden a ne před osmi týdny, kdy jsme měli jen informace z testů.“ 

Isola také řekl, že Pirelli po dohodě s týmy odložilo své rozhodnuti o nominaci pneumatik pro Silverstone na období po víkendu v Barceloně. Zatím to vypadá, že pro Grand Prix Velké Británie zvolí méně konzervativní volbu. Tvrdé pneumatiky se tak možná vrátí až někdy v Suzuce. 

Další článek: Mercedes pracoval i po večerce. Musel opravovat Bottasův vůz

16. září | V Turecku prodali během šesti hodin 40 tisíc lístků ze 100 tisíc plánovaných. Není divu, lístek stojí 30 tureckých lir (cca 90 Kč).
16. září | Hamilton měl při restartu problém s brzdami, ze kterých se kouřilo a dokonce vyšlehl plamen. Tým uvedl, že to bylo způsobené nižším chlazením brzd kvůli profilu okruhu.

24 hodin Le Mans

Čtvrtek 17. září 2020
1. trénink 10.00–13.00
2. trénink 14.00–17.00 (ES2)
Kvalifikace 17.15–18.00 (ES2)
3. tréninik 20.00–00.00 (ES1)
Pátek 18. září 2020
4. trénink 10.00–11.00 (ES1)
Hyperpole 11.30–12.00 (ES1)
Sobota 19. září 2020
Warm-up 10.30-10:45 (ES1)
Start závodu 14.30 (ES1)