Jakému přetížení čelili jezdci během prvního závodu v Austrálii?

Jezdce letos čeká v některých zatáčkách vyšší přetížení. Jak se změnily hodnoty v Austrálii?
Jakému přetížení čelili jezdci během prvního závodu v Austrálii?

Romain Grosjean během víkendu v Melbourne řekl, že přetížení dosahovalo až téměř 8 G, což vypadalo jako poněkud nerealistická hodnota.

FOM uveřejnil ke konci minulého týdne video, které srovnává hodnoty přetížení v letošním a loňském roce. 

Největší rozdíl byl zaznamenán v 1. zatáčce, kde se přetížení zvýšilo o 1,6 G. Největšímu přetížení (6,5 G) pak byli jezdci vystaveni v 11. zatáčce. 

Zatáčka 2016 Změna letos
1 4,7 +1,6
3 5,1 -
5 4,4 +0,8
6 3,0 +0,2
9 4,9 +0,2
11 5,3 +1,2
13 5,4 +0,4
14 4,3 +1,3
16 3,3 +0,7

Foto: Getty Images /Robert Cianflone

Další článek: Verstappen by rád ve formuli 1 znovu viděl desetiválcové motory

16. září | V Turecku prodali během šesti hodin 40 tisíc lístků ze 100 tisíc plánovaných. Není divu, lístek stojí 30 tureckých lir (cca 90 Kč).
16. září | Hamilton měl při restartu problém s brzdami, ze kterých se kouřilo a dokonce vyšlehl plamen. Tým uvedl, že to bylo způsobené nižším chlazením brzd kvůli profilu okruhu.

24 hodin Le Mans

Čtvrtek 17. září 2020
1. trénink 10.00–13.00
2. trénink 14.00–17.00 (ES2)
Kvalifikace 17.15–18.00 (ES2)
3. tréninik 20.00–00.00 (ES1)
Pátek 18. září 2020
4. trénink 10.00–11.00 (ES1)
Hyperpole 11.30–12.00 (ES1)
Sobota 19. září 2020
Warm-up 10.30-10:45 (ES1)
Start závodu 14.30 (ES1)