Jakému přetížení čelili jezdci během prvního závodu v Austrálii?

Jezdce letos čeká v některých zatáčkách vyšší přetížení. Jak se změnily hodnoty v Austrálii?
Jakému přetížení čelili jezdci během prvního závodu v Austrálii?

Romain Grosjean během víkendu v Melbourne řekl, že přetížení dosahovalo až téměř 8 G, což vypadalo jako poněkud nerealistická hodnota.

FOM uveřejnil ke konci minulého týdne video, které srovnává hodnoty přetížení v letošním a loňském roce. 

Největší rozdíl byl zaznamenán v 1. zatáčce, kde se přetížení zvýšilo o 1,6 G. Největšímu přetížení (6,5 G) pak byli jezdci vystaveni v 11. zatáčce. 

Zatáčka 2016 Změna letos
1 4,7 +1,6
3 5,1 -
5 4,4 +0,8
6 3,0 +0,2
9 4,9 +0,2
11 5,3 +1,2
13 5,4 +0,4
14 4,3 +1,3
16 3,3 +0,7

Foto: Getty Images /Robert Cianflone

Diskuze (3) Další článek: Verstappen by rád ve formuli 1 znovu viděl desetiválcové motory
17. května | Formule E v další sezóně zavítá do Saúdské Arábie.
17. května | Pirelli pro GP Německa nominuje ultraměkké, měkké a střední pneumatiky. Superměkkou vynechá jako v Číně.
16. května | Carlos Sainz měl v závodě problém s tlakem paliva, přiznal Renault. S palivovým systémem měl v sobotu problém i Hu… odkaz
15. května | Výběr pneumatik pro Monako... odkaz
14. května | Letošní ročník 24 hodin Le Mans odstartuje Rafael Nadal.

GP Monaka 2018

Čtvrtek 24. května 2018
1. trénink 11.00–12.30
2. trénink 15.00–16.30
Sobota 26. května 2018
3. trénink 12.00–13.00
Kvalifikace 15.00–16.00
Neděle 27. května 2018
Závod 15.10