Jaké technické novinky týmy zkoušely v Maďarsku a Německu?

Novinky Toro Rosso, McLarenu, Mercedesu, problémy Ferrari a další.
Jaké technické novinky týmy zkoušely v Maďarsku a Německu?
Seznam kapitol
  1. Toro Rosso
  2. Ferrari
  3. McLaren
  4. Mercedes
  5. Williams, Force India
  6. Renault, Manor

Mercedes

Klepněte pro větší obrázek

Změny konfigurace chlazení výměnou modulárních dílů karoserie jsou tak časté, že je zmiňujeme jen výjimečně. V případě Mercedesu ale uděláme výjimku, jelikož jeho nové výduchy horkého vzduchu po stranách kokpitu netradičně vysoko vyčnívají nad horní povrch bočnic.

Technická pravidla omezují šířku brzdových kotoučů na maximálně 28 milimetrů, což limituje velikost a četnost ventilačních otvorů, ale zároveň podněcuje v inženýrech vynalézavost.

Důkazem toho jsou nové přední brzdové kotouče Mercedesu. Díky inovativnímu tvarování se zúžením uprostřed (viz šipka) se zefektivnilo jejich chlazení.

Toto tvarování, které je podle všeho první svého druhu v F1, zvětšuje povrch kotouče a také zlepšuje proudění vzduchu v prostoru mezi kotoučem a krytem brzd.

Předchozí kapitola Následující kapitola

22. února | Zandvoort před pěti dny. Za pár dní má být hotovo... odkaz
22. února | Podle Lea Turriniho Binotto a Ferrari neblafují. Aerodynamický balíček SF1000 nefunguje. Stále trpí problémy z loňského roku, nedotáčivostí a horším výkonem. Na příští týden chystá tým změny.
22. února | Niki Lauda by dnes oslavil 71. narozeniny.
21. února | Latifiho dnes podle Williamsu zastavil senzor.

Předsezónní testy

První
19. února Hamilton (1:16.976)
20. února Räikkönen (1:17.091)
21. února Bottas (1:15.732)
Druhé
26. února 09.00–18.00
27. února 09.00–18.00
28. února 09.00–18.00