9
Fotogalerie

Jaké technické novinky týmy zkoušely v Maďarsku a Německu?

Kapitoly článku:


Mercedes

merc-out.jpg

Změny konfigurace chlazení výměnou modulárních dílů karoserie jsou tak časté, že je zmiňujeme jen výjimečně. V případě Mercedesu ale uděláme výjimku, jelikož jeho nové výduchy horkého vzduchu po stranách kokpitu netradičně vysoko vyčnívají nad horní povrch bočnic.

Technická pravidla omezují šířku brzdových kotoučů na maximálně 28 milimetrů, což limituje velikost a četnost ventilačních otvorů, ale zároveň podněcuje v inženýrech vynalézavost.

Důkazem toho jsou nové přední brzdové kotouče Mercedesu. Díky inovativnímu tvarování se zúžením uprostřed (viz šipka) se zefektivnilo jejich chlazení.

Toto tvarování, které je podle všeho první svého druhu v F1, zvětšuje povrch kotouče a také zlepšuje proudění vzduchu v prostoru mezi kotoučem a krytem brzd.

Doporučujeme

Články odjinud