Jaké technické novinky týmy zkoušely v Maďarsku a Německu?

Novinky Toro Rosso, McLarenu, Mercedesu, problémy Ferrari a další.
Jaké technické novinky týmy zkoušely v Maďarsku a Německu?
Seznam kapitol
  1. Toro Rosso
  2. Ferrari
  3. McLaren
  4. Mercedes
  5. Williams, Force India
  6. Renault, Manor

Mercedes

Klepněte pro větší obrázek

Změny konfigurace chlazení výměnou modulárních dílů karoserie jsou tak časté, že je zmiňujeme jen výjimečně. V případě Mercedesu ale uděláme výjimku, jelikož jeho nové výduchy horkého vzduchu po stranách kokpitu netradičně vysoko vyčnívají nad horní povrch bočnic.

Technická pravidla omezují šířku brzdových kotoučů na maximálně 28 milimetrů, což limituje velikost a četnost ventilačních otvorů, ale zároveň podněcuje v inženýrech vynalézavost.

Důkazem toho jsou nové přední brzdové kotouče Mercedesu. Díky inovativnímu tvarování se zúžením uprostřed (viz šipka) se zefektivnilo jejich chlazení.

Toto tvarování, které je podle všeho první svého druhu v F1, zvětšuje povrch kotouče a také zlepšuje proudění vzduchu v prostoru mezi kotoučem a krytem brzd.

Předchozí kapitola Následující kapitola

14. srpna | Třicet jedna let od úmrtí Enza Ferrariho: Životní příběh a odkaz nerudného génia z Maranella | odkaz odkaz prostřednictvím @infocz_web
12. srpna | Týmy formule 1 musí během léta na dva týdny uzavřít továrny. Většina týmů si zřejmě vybírá přestávku ode dneška.
8. srpna | Mexiko zůstane ve F1 nejméně do roku 2022.
8. srpna | Robert Kubica dokončil všechny letošní závody. Přesto odjel o 23 kol méně než Verstappen a Hamilton. #F1Fakt