Jaké technické novinky týmy zkoušely v Maďarsku a Německu?

Novinky Toro Rosso, McLarenu, Mercedesu, problémy Ferrari a další.
Jaké technické novinky týmy zkoušely v Maďarsku a Německu?
Seznam kapitol
  1. Toro Rosso
  2. Ferrari
  3. McLaren
  4. Mercedes
  5. Williams, Force India
  6. Renault, Manor

Ferrari

Ferrari bylo nuceno po explozi turbodmychadla během testování v Silverstonu změnit konstrukci balistického krytu nad turbem. Na rozdíl od konkurence využívala Scuderia dosud kryt z kompozitních materiálů. Nedávný incident však poukázal na jeho slabiny, jejichž odstranění způsobilo navýšení hmotnosti o 2 kg.

Ferrari postrádá výraznější pokrok v navyšování aerodynamické výkonnosti již od Velké ceny Španělska. V Maďarsku proto vkládalo své naděje do komplexnějších okrajů difuzoru.

Nová lopatka – na obrázku zvýrazněná žlutou barvou, bude spolupracovat se sérií křidélek za zadními brzdovými kanálky. Tímto vylepšením Ferrari navázalo na úpravu difuzoru z Bahrajnu.

V Hockenheimu pak Scuderia zkoumala i průhyb koncových částí předního křídla využitím vysokorychlostní kamery a fólie se šachovnicovým vzorem přilepené na prvcích křídla.

Takový experiment může být užitečný nejen pro lepší pochopení chování aktuálního vozu, ale i pro vývoj jeho následovníka.

V roce 2017 bude totiž povolen větší vertikální průhyb koncových částí předního křídla. Zatímco dnes smí pod tíhou 1000 N poklesnout nejvíce o 10 milimetrů, v následující sezóně se hranice povoleného průhybu posouvá až na 15 milimetrů.

Předchozí kapitola Následující kapitola

14. srpna | Třicet jedna let od úmrtí Enza Ferrariho: Životní příběh a odkaz nerudného génia z Maranella | odkaz odkaz prostřednictvím @infocz_web
12. srpna | Týmy formule 1 musí během léta na dva týdny uzavřít továrny. Většina týmů si zřejmě vybírá přestávku ode dneška.
8. srpna | Mexiko zůstane ve F1 nejméně do roku 2022.
8. srpna | Robert Kubica dokončil všechny letošní závody. Přesto odjel o 23 kol méně než Verstappen a Hamilton. #F1Fakt