9
Fotogalerie

Jaké technické novinky týmy zkoušely v Maďarsku a Německu?

Novinky Toro Rosso, McLarenu, Mercedesu, problémy Ferrari a další.

Kapitoly článku:


Toro Rosso

str-front.jpg

Množství menších i větších detailů přibylo v Německu na monopostech Toro Rosso. Začněme předním křídlem, které je téměř zcela nové. Jeho hlavním poznávacím znamením je pozměněné (1) kaskádové křídlo, ale pozorné oko si všimne i propracované tvarování (2) tunelu a odlišné (3) zakončení klapek.

Menších úprav se dočkaly také odtokové hrany bočnic křídla, což však na obrázku není vidět.

Křidélka v okolí předních brzdových kanálků také prošly změnami. Číslo 4 označuje lopatku usměrňující vír pocházející od tunelu v předním křídle směrem ven od předního kola. Pětka ukazuje na rozšířený generátor víření, jehož úprava může souviset s novinkou v přední části bočnic.

Tou je nové (6) bočnicové křídlo přemostěné s generátorem víření na náběhové hraně bočnice.

str-rear.jpg

Vzadu se opět objevují nové aerodynamické prvky v okolí brzdových kanálků (1 a 2). Ze spodního ramene zadní nápravy zase vyrostla podobná (3) lopatka jako ze spodního ramene přední nápravy už v Monaku.

Svislá (4) lopatka na podlaze před zadním kolem dostala štěrbinu a naopak, počet štěrbin na periferii podlahy se o dvě zredukoval (viz obrázek níže).

Všechny zmíněné změny mají přímý účinek na čistotu proudění v difuzoru, protože brání pronikání zvířeného uplavu od kol směrem do difuzoru.

str-floor.jpg

Foto: Red Bull Content Poll, McLaren, Mercedes, Williams, Pirelli, Getty Images / Peter Fox, Mark Thompson, Charles Coates, Dan Istitene

Doporučujeme

Články odjinud