Jaké technické novinky týmy zkoušely v Maďarsku a Německu?

Novinky Toro Rosso, McLarenu, Mercedesu, problémy Ferrari a další.
Seznam kapitol
  1. Toro Rosso
  2. Ferrari
  3. McLaren
  4. Mercedes
  5. Williams, Force India
  6. Renault, Manor

Toro Rosso

Klepněte pro větší obrázek

Množství menších i větších detailů přibylo v Německu na monopostech Toro Rosso. Začněme předním křídlem, které je téměř zcela nové. Jeho hlavním poznávacím znamením je pozměněné (1) kaskádové křídlo, ale pozorné oko si všimne i propracované tvarování (2) tunelu a odlišné (3) zakončení klapek.

Menších úprav se dočkaly také odtokové hrany bočnic křídla, což však na obrázku není vidět.

Křidélka v okolí předních brzdových kanálků také prošly změnami. Číslo 4 označuje lopatku usměrňující vír pocházející od tunelu v předním křídle směrem ven od předního kola. Pětka ukazuje na rozšířený generátor víření, jehož úprava může souviset s novinkou v přední části bočnic.

Tou je nové (6) bočnicové křídlo přemostěné s generátorem víření na náběhové hraně bočnice.

Klepněte pro větší obrázek

Vzadu se opět objevují nové aerodynamické prvky v okolí brzdových kanálků (1 a 2). Ze spodního ramene zadní nápravy zase vyrostla podobná (3) lopatka jako ze spodního ramene přední nápravy už v Monaku.

Svislá (4) lopatka na podlaze před zadním kolem dostala štěrbinu a naopak, počet štěrbin na periferii podlahy se o dvě zredukoval (viz obrázek níže).

Všechny zmíněné změny mají přímý účinek na čistotu proudění v difuzoru, protože brání pronikání zvířeného uplavu od kol směrem do difuzoru.

Klepněte pro větší obrázek

Foto: Red Bull Content Poll, McLaren, Mercedes, Williams, Pirelli, Getty Images / Peter Fox, Mark Thompson, Charles Coates, Dan Istitene

Sledujte F1Sport.cz na Facebooku Následující kapitola

20. července | Závod W Series v Assenu vyhrála Emma Kimiläinen.
18. července | Haas se nám přejmenuje na Lighting Volt Haas F1 Team.... Lighting Volt je nový název Rich Energy.
18. července | Austrálie prodloužila smlouvu s F1 do roku 2025 (původní smlouva končila v roce 2023).
17. července | Jules Bianchi (video): odkaz

GP Německa 2019

Pátek 26. července 2019
1. trénink 11.00–12.30
2. trénink 15.00–16.30
Sobota 27. července 2019
3. trénink 12.00–13.00
Kvalifikace 15.00–16.00
Neděle 28. července 2019
Závod 15.10