18
Fotogalerie

Jaké novinky nasadily nebo zkoušely týmy v Rakousku a Velké Británii?

Kapitoly článku:


mcl-fw.jpg

Ani v tomto článku nebude nouze o pravidelný přísun novinek na předním křídle McLarenu. Poslední úpravy přinesly několik kovových výztuží na spojích hlavního profilu s neutrální sekcí i s koncovými částmi křídla.

mcl-ffa.jpg

Kromě toho se opět jednou jemně měnila odtoková hrana bočnic křídla a všimli jsme si také rozdílné konfigurace nastavovacích mechanismů náběhového úhlu klapky u obou pilotů.

V Rakousku McLaren upoutal svým inovativním zadním křídlem s trojicí nových štěrbin v bočnicích táhnoucích se zpod hlavního profilu až zcela dolů. Štěrbiny přivádějí pod křídlo vzduch zvenčí, který pomáhá urychlit proudění pod křídlem a tím pádem snížit tlak. Výsledkem je pak více přítlačné síly.

Kryty předních brzd, které vidíme na obrázku výše, byly také nasazeny v Rakousku. Od předchozí verze v pravém horním rohu se liší přidáním brázdy zabezpečující více prostoru proudění mezi krytem a ráfkem. Mění se tím nejen aerodynamické, ale i termodynamické vlastnosti kol.

V Silverstone byly všechny otvory v krytech brzd uzavřené a byla zaslepená celá horní polovina vstupních otvorů brzdových kanálků.

Vylepšení podlahy lze rozdělit na vylepšení v oblasti zadních kol a vylepšení přední části podlahy. Co se týče těch v prostoru kolem zadních pneumatik, nejlépe je vystihuje obrázek výše.

Šipka ukazuje na jemně pozměněnou svislou lopatku, ale změnil se také výřez podlahy kolem pneumatiky a místo 11 jednoduchých štěrbin a dvou štěrbin ve tvaru písmene „L“ na rohu podlahy nyní podlaha obsahuje 15 identických jednoduchých štěrbin. Všechny tyto úpravy souvisí s regulací úplavu zadních kol.

Vylepšení přední části podlahy je vidět na obrázku níže. Týká se okrajů přední části podlahy, které nově formují jakýsi kanál pro proudění vzduchu.

mcl-spl.jpg

Pohonná jednotka

Honda využila dva vývojové žetony na přepracování celého sacího traktu počínaje airboxem a konče sacími potrubími. Novému řešení se musely přizpůsobit i ostatní přilehlé chladiče a přívodní potrubí.

Doporučujeme

Články odjinud