Kapitoly článku:
Ani v tomto článku nebude nouze o pravidelný přísun novinek na předním křídle McLarenu. Poslední úpravy přinesly několik kovových výztuží na spojích hlavního profilu s neutrální sekcí i s koncovými částmi křídla.
Kromě toho se opět jednou jemně měnila odtoková hrana bočnic křídla a všimli jsme si také rozdílné konfigurace nastavovacích mechanismů náběhového úhlu klapky u obou pilotů.
V Rakousku McLaren upoutal svým inovativním zadním křídlem s trojicí nových štěrbin v bočnicích táhnoucích se zpod hlavního profilu až zcela dolů. Štěrbiny přivádějí pod křídlo vzduch zvenčí, který pomáhá urychlit proudění pod křídlem a tím pádem snížit tlak. Výsledkem je pak více přítlačné síly.
Kryty předních brzd, které vidíme na obrázku výše, byly také nasazeny v Rakousku. Od předchozí verze v pravém horním rohu se liší přidáním brázdy zabezpečující více prostoru proudění mezi krytem a ráfkem. Mění se tím nejen aerodynamické, ale i termodynamické vlastnosti kol.
V Silverstone byly všechny otvory v krytech brzd uzavřené a byla zaslepená celá horní polovina vstupních otvorů brzdových kanálků.
Vylepšení podlahy lze rozdělit na vylepšení v oblasti zadních kol a vylepšení přední části podlahy. Co se týče těch v prostoru kolem zadních pneumatik, nejlépe je vystihuje obrázek výše.
Šipka ukazuje na jemně pozměněnou svislou lopatku, ale změnil se také výřez podlahy kolem pneumatiky a místo 11 jednoduchých štěrbin a dvou štěrbin ve tvaru písmene „L“ na rohu podlahy nyní podlaha obsahuje 15 identických jednoduchých štěrbin. Všechny tyto úpravy souvisí s regulací úplavu zadních kol.
Vylepšení přední části podlahy je vidět na obrázku níže. Týká se okrajů přední části podlahy, které nově formují jakýsi kanál pro proudění vzduchu.
Pohonná jednotka
Honda využila dva vývojové žetony na přepracování celého sacího traktu počínaje airboxem a konče sacími potrubími. Novému řešení se musely přizpůsobit i ostatní přilehlé chladiče a přívodní potrubí.