Jaké novinky nasadily nebo zkoušely týmy v Rakousku a Velké Británii?

Novinky McLarenu, Mercedesu, Ferrari a dalších týmů. Williams pokračuje ve vývoji kvůli souboji s Force Indií. Renault pak jezdil se zařízením Kistler RoaDyn.
Seznam kapitol
  1. Mercedes
  2. Ferrari
  3. McLaren
  4. Williams, Force India
  5. Sauber, Toro Rosso, Renault

Jezdci na Red Bull Ringu tráví průjezdy obrubníků více času než obvykle. Některé týmy však takové zvýšené zatížení zaskočilo nepřipravené – mezi nimi i Mercedes.

Ve třetím tréninku na Rosbergově autě selhalo levé zadní rameno nápravy, na což tým zareagoval rychlou opravou přilepením několika vrstev karbonu na místo, kde došlo k prasknutí zavěšení.

Zajímavé je, že tato záplata byla používána i o týden později v Silverstone, jak je vidět na obrázku níže.

Klepněte pro větší obrázek

Z plánovaných novinek zmiňme bočnice zadního křídla se (1) štěrbinami na snížení indukovaného odporu, které kopírují nápad Toro Rosso.

Klepněte pro větší obrázek

Směrem k odtokové hraně bočnice navíc přibyla série (2) diagonálních pásů v podobném stylu, jaký si už dříve osvojili mnohé další týmy.

New jewellery for Silverstone 💎 #FollowATeamMemberFriday #Simon #CrikeyCole #Benz #Petronas #Silverstone #F1 #BritishGP #FormulaOne

Fotka zveřejněná uživatelem MERCEDES AMG PETRONAS (@mercedesamgf1),

Detail nových štěrbin v bočnicích nám dává nahlédnout na nádherně opracovaný kovový dílec spojující náběhovou hranu.

Klepněte pro větší obrázek

Menší změny nastaly i nad středovou sekcí difuzoru (novinka na obrázku vlevo).

Klepněte pro větší obrázek

Komplexně tvarované deflektory byly tentokrát pro změnu trochu zjednodušené. Novější verze v levé polovině obrázku má o jeden vertikální a jeden horizontální díl méně.

Klepněte pro větší obrázek

Nesmíme také zapomenout na výměnu chladiče hybridního systému. Ke stejnému kroku se před třemi týdny odhodlala Force India, která také využívá pohonné jednotky Mercedesu.

Navenek změnu charakterizuje výraznější (1) vyboulení karoserie v místě uložení chladiče, ale také zeštíhlení v oblasti (2) ramen bočnic.

Po přesunu z Baku zpět do mírnějšího klimatického pásma z karoserie také zmizely dodatečné (3) výstupní otvory v okolí ramen zadní nápravy a uzavíraly se i výstupy horkého vzduchu po stranách kokpitu.

Foto: McLaren, Mercedes, Ferrari, Pirelli, Getty Images / Peter Fox, Charles Coates, Mark Thompson, Dan Istitene

Sledujte F1Sport.cz na Facebooku Následující kapitola

22. července | Bývalý poradce Ricciarda od něj chce 10 milionů liber jako podíl ze mzdy a dalších smluvních prvků. Australan se bude u soudu bránit. odkaz
20. července | Závod W Series v Assenu vyhrála Emma Kimiläinen.
18. července | Haas se nám přejmenuje na Lighting Volt Haas F1 Team.... Lighting Volt je nový název Rich Energy.
18. července | Austrálie prodloužila smlouvu s F1 do roku 2025 (původní smlouva končila v roce 2023).

GP Německa 2019

Pátek 26. července 2019
1. trénink 11.00–12.30
2. trénink 15.00–16.30
Sobota 27. července 2019
3. trénink 12.00–13.00
Kvalifikace 15.00–16.00
Neděle 28. července 2019
Závod 15.10