Kapitoly článku:
Výsledek závodů v podání italského týmu musel být obrovským zklamáním a to zejména když přihlédneme k tomu, že až do odstoupení měly vozy slušné tempo a novinky fungovaly.
Na obrázku můžeme vidět nahoře inovované přední křídlo s mohutnějším kaskádovým prvkem ve stylu Sauberu. Zároveň došlo k rozdělení vnější části druhého elementu na další dva elementy, takže na vnějších okrajích je nyní pětiprvkové.
Kromě toho byla obrovská horní klapka u starší verze nahrazena za dvojici menších klapek, nemluvě o mnoha dalších detailních změnách. Nové přední křídlo se však zatím do závodů nedostalo.
Rovněž nebylo v závodech použité pozměněné zadní křídlo s DRS klapkou se seříznutou odtokovou hranou.
Reorganizace systému chlazení vedla k přestavbě karoserie bočnic. Výstupní otvory v zadní části auta mohly být přesunuty dolů k podlaze, stejně jako součásti uložené pod karoserií, díky čemuž se také podařilo snížit polohu těžiště.
Spolu s novou karoserií bočnic se v závodech objevila i nová podlaha s dvojitým záhybem hrany.
Podobné záhyby na okrajích podlahy se využívají na správné utěsnění oblasti nízkého tlaku pod podlahou prostřednictvím víření, které v záhybu vzniká.