Kapitoly článku:
V předchozím článku bylo zmíněno, že Force India připravuje velký balík novinek pro domácí Velkou cenu v Silverstone, avšak ukázalo se, že plány se mezitím změnily a vylepšení se tak dostaly na trať o dva týdny dříve.
Přední křídlo se změnilo jen v detailech – koncové části byly vzadu seříznuty a došlo k zaoblení náběhové hrany v místě, kde se spojuje s koncovou částí křídla.
Vizuálně markantnější je úprava nosového kužele, jehož předsunuté nosníky spolu s přesunutím montážních bodů na větší plochu křídla zabezpečují jeho robustnější upevnění. Křídlo by se nyní pod zatížením mělo zkroutit o něco méně.
Nosníky předního křídla mají samozřejmě svůj vliv i na struktury proudění směřující k difuzoru a vzhledem k tomu, že úpravami prošly i některé další díly, které mají podobný vliv, dalo by se předpokládat, že tato novinka byla nutná právě kvůli zvýšení účinnosti podlahy při tvorbě přítlaku.
S novými nosníky předního křídla může souviset zavedení lopatek s ostřejším záhybem ve spodní části, které vidíme v levé polovině obrázku připevněny ke spodnímu povrchu přední části monokoku.
Zatímco úpravy, o kterých byla řeč dosud ovlivnily proudění na úrovni podlahy, respektive podél spodní části bočnic, následující změny byly namířeny na proudění přes bočnice.
K předním brzdovým kanálkům byl přidán drobný prvek určený k vytvoření víření a nastavení počátečních podmínek pro proudění, které pokračuje k náběhovým hranám bočnic.
Předtím, než se však toto proudění k náběhovým hranám bočnic dostane, je třeba jej „na cestě“ usměrnit – proto přechod od upevnění zpětných zrcátek se svislou stopkou k řešení s držákem ve tvaru „L“.
Bočnicové panely odteď obklopují náběhové hrany bočnic nejen zboku, ale i zvrchu tak, jak je to v poslední době zvykem u několika konkurenčních týmů.
Díky novému uspořádání chladicího systému mohli inženýři konečně přesunout výstupy horkého vzduchu směrem k podlaze. Nový štíhlejší kryt motoru a rozšířený zadní díl bočnic působí mnohem elegantnějším dojmem, ale co je nejdůležitější, byl spolu se všemi zmíněnými vylepšeními nasazen rovnou do závodů.