Jaké jsou aktuální výkony všech motorů? Ferrari je nejsilnější jen v kvalifikaci

Libi se mi, jak jsme nateseni na to co bude, co bude pristi rok atd.

Pristi rok Honda stavi komplet novy motor, ted se uci a hleda vykon. Takze muze byt klidne pristi rok problem se spolehlivosti. Predpokladam, ze se ale hodne naucili a budou to jen drobnosti pripadne jen par zavodu na začátku sezony. Loni pres zimu pridala pres 30 koni, Kanada cca 30 koni, takze i ted verim opet tem cca 30 konim. 35 koni se mi zda ale dost optimisticke, ale uvidime az neco zacne prosakovat. Trochu pochybuji.
Vsichni chteji v budoucnu pridavat a budou, ale kazdy ma ruzne tempo vyvoje. Kazdy drzi nejaky trend, takze tezko verit, ze dojde k nejakym zázračným skokum u nekoho nebo ze by najednou nekdo totalne zamrznul. Honda to od lonskeho podzimu rozjela velmi slusne.

RBHonda rychl. kvalda Aus 2019: | Po vyhrany kvalde zareju do zlucaru | Do 0,3s povinnost | Ztrata 0,3-0,7s zklamani | Vice jak 0,7s jebu RB-Honda do vejfucku, dam 3 zavody hajeni | RB-H 2019 vic jak 500b?

Stoffel Vandoorne Rover78  |  11. 09. 2018 16:42

Od letoška to vypadá, že maj konečně šanci učit se z vlastních chyb, a hledat nějakej balanc bez lhaní že strany neústupnýho partnera. Ať si na RB každej plive jak chce že jsou to hajzli zákeřný, ale maj v žebříčku svojí hierarchie na stupínku nejvyšším jenom a pouze skutečnou rychlost, a to vytváří nejlepší klima pro případnej úspěšnej vývoj. Pro Hondu není v současnosti lepší partner než RB a STR ve F1. Tohle nepohnojí.

Pro Hondu bude i dulezite, ze bude dodavat dvema tymum. Pokud jeden udela chybu je mozne hledat a porovnavat s druhym. Podobne jako dnes u McL vidime hned vsichni kde je nejvetsi problem.

RBHonda rychl. kvalda Aus 2019: | Po vyhrany kvalde zareju do zlucaru | Do 0,3s povinnost | Ztrata 0,3-0,7s zklamani | Vice jak 0,7s jebu RB-Honda do vejfucku, dam 3 zavody hajeni | RB-H 2019 vic jak 500b?

Fernando Alonso saveres  |  11. 09. 2018 12:02

Vím zcela jistě, že mají pro Hamiltona krátkodobě k dispozici 60KW proti ostatním. Časem se to snad provalí, jedno z nejstřeženějších tajemství světové politiky.

Vodiska  |  11. 09. 2018 12:19

A všichni jou blbci jen ty to víš

Fernando Alonso Tony70  |  11. 09. 2018 12:22

Tak ted´ ještě ty 100% čísla Sportky. Slibuji, že se o výhru poctivě rozdělím ...

Lewis Hamilton davegp3  |  11. 09. 2018 12:28

Ty jsi kus idiota...

Pepino60  |  11. 09. 2018 13:04

Jo a za kolama schované plovací blány pro případ, že by mokré pneumatiky už nestíhaly.

Stoffel Vandoorne Rover78  |  11. 09. 2018 16:45

To maj, a pro oba. Akorát s tím jde ten motor pěkně do háje. V Estrajchu byl Bottas dobrej v prvním kole, normální Rakeťák 😁

T.E.CH  |  11. 09. 2018 10:22

Jinak Renult má značně nejslabší kalifikační mód. Takže výkon do závodu mu spadne ze všech nejméně. No pokud 750 Honda dá, tak kloubouček...

Ale není vše jen o spalováku.....

Snad už to moc navyšovat nepůjde.....a výkony se srovnají.

Uvidime. Souhlas s klobouckem. Jinak Honda kvali mod nema, takze jim sice spadne nejmene, ale Honde vubec, tedy teoreticky. Jak rikas dole dobre, vse je o praci cele jednotky a tam udelala Honda obrovsky pokrok, resp. tam ztracela nejvice. To ze Honda v tomto vyuziti el. energie udelala velky pokrok je videt na okruzich kde je důležitý vykon motoru.
Fakt se tesim na to co dokazou s RB. Je tam spousta moznosti

RBHonda rychl. kvalda Aus 2019: | Po vyhrany kvalde zareju do zlucaru | Do 0,3s povinnost | Ztrata 0,3-0,7s zklamani | Vice jak 0,7s jebu RB-Honda do vejfucku, dam 3 zavody hajeni | RB-H 2019 vic jak 500b?

Ayrton Senna crazytunny  |  11. 09. 2018 10:16

A jak se přesně na GPS pozná rozdíl 10 koní? mezi Mercedesem a Ferrari? Hlavne v dnesni dobe, kdy ten rozdíl nemusí být vůbec v motoru :) :) :)

Bere se ERS jako konstanta 120KW (163k) a od naměřeného výkonu se tato konstanta odečte a vyjde ti výkon spalovacího motoru.
Tedy 10 koní rozdíl se pozná zřejmě nějakým malým rozdílem mezi naměřenými hodnotami vozů.

AMuS je dle mého dost důvěryhodný zdroj, netřeba tedy vše ihned rozporovat. Ovšem vidíš-li tam zásadní nesoulad, sem s ním. Rádi přečteme a určo bude debata okolo tvých závěrů. Jen se neboj napsat názor.

T.E.CH  |  11. 09. 2018 11:25

To asi ano, ale ty ostatní věci MGUK/H atd, ten výkon dost ovlivňují, včetně účinnosti motoru, potažmo spotřeby. A tam jsou rozdily. Takže tohle je max výkon na jedno kolo, bez okolních vlivů. Takže to něco řekně, ale rozhodně ne vše.

Souhlas, chce to odhady celkovyvh vykonu ze zavodu. Drive mela Honda problemy s vyuzitim MGU-K/H, ale zmenili zpusob vyuziti a odhaduji, ze jsou ted na stejne urovni jako ostatni. Ted pujde hlavne o spalovaky, ty budou dle meho rozhodujici + nejaka finticka

RBHonda rychl. kvalda Aus 2019: | Po vyhrany kvalde zareju do zlucaru | Do 0,3s povinnost | Ztrata 0,3-0,7s zklamani | Vice jak 0,7s jebu RB-Honda do vejfucku, dam 3 zavody hajeni | RB-H 2019 vic jak 500b?


1 2

Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

13. října | Incident mezi Gaslym a Pérezem vyšetřován... přestože se fakticky nestal.
12. října | Alfa Romeo by měla brzy potvrdit jezdeckou sestavu pro příští rok. Očekává se, že zůstanou současní jezdci.
12. října | F1 bude od 10:00 na svém YouTube vysílat GP Japonska 2005

GP Japonska 2019

Pátek 11. října 2019
1. trénink Bottas (1:28.731)
2. trénink Bottas (1:27.785)
Neděle 13. října 2019
Kvalifikace Vettel (1:27.064)
Závod Bottas