Pravidla se vloni neměnila, pouze se podrobněji vyložil článek 20.1 Sportovních pravidel, které říká, že „jezdec musí řídit vůz sám bez cizí pomoci“.
Nakonec se kolem toho strhl slušný chaos, a tak FIA v Singapuru vydala mírnější manuál (nařízení TD/041-14). Trochu se počítalo s tím, že od letošního roku přijde větší omezení, ale novinář James Allen cituje mluvčího FIA, podle kterého se nic dalšího zatím nechystá. Důležité je slovo zatím. Strategická skupina a FIA si ponechávají zadní vrátka, a pokud by to uznali za vhodné, doplní seznam zákazů.
O čem se tedy v rádiu nebude smět ani letos inženýr s jezdcem bavit?
- Jízdní stopy na okruhu
- Kontakt s obrubníky
- Nastavení vozu pro konkrétní zatáčky
- Srovnávání s časy soupeřů v sektorech
- Srovnávání rychlosti s jinými soupeři v zatáčkách
- Volba převodových poměrů
- Brzdné body
- Srovnávání brzdění s ostatními jezdci
- Diskuse o brzdění (jak má kde brzdit apod.)
- Používání tlačítka pro předjetí (kdy ho má použít)
- Používání DRS ve srovnání s jiným jezdcem