Kapitoly článku:
Hranatější (1) hlavní deflektory a zcela nové (2) sekundární deflektory měli premiéru ve Španělsku.
Vývoj deflektorů tím samozřejmě neskončil a už v Ázerbájdžánu byly do podstavy deflektoru vyřezané další dvě štěrbiny.
Jednoduché lopatky pod přední částí šasi, které byly na autě od představení, nahradily v Rusku dvouprvkové lopatky. Další aktualizace v Ázerbájdžánu přidala třetí element (na obrázku níže).
Otevřené čepy předních kol, které slouží jako výstup vzduchu v systému takzvané „foukané matice“, se na monopostech Renaultu objevily ještě před začátkem sezóny.
Do Austrálie Renault přivezl tyto nová zpětná zrcátka, která mají menší a výše položenou odrazovou plochu a také jiný tvar úchytů, který bude pravděpodobně lépe spolupracovat s částmi karoserie dále po proudu.
Na obrázku výše je vidět zadní roh podlahy těsně před zadním kolem. Všimněte si, jak je u kanadské novinky vlevo roh podlahy zahnutý nahoru a také si všimněte drobné rozdíly ve tvarování samotných štěrbin.
Ještě během předsezónních testů byl Renault upozorněn na menší nesoulad s pravidly v oblasti nosníku zadního křídla. Pravidla říkají, že nosník zadního křídla musí být připojený k hlavnímu profilu křídla. V původní verzi (vpravo) byl problém v tom, že nosník se připojoval k DRS aktuátorů. DRS aktuátor je sice sám připevněný k hlavnímu profilu, ale pravidla ho nepovažují za součást zadního křídla.
Pro Ázerbájdžán Renault připravil zadní křídlo pro nižší úroveň přítlaku. Směrem k okrajům se zmenšuje úhel náběhu a zkracuje tětiva křídlového profilu, díky čemuž se redukuje zatížení na okrajových částech křídla a tím i aerodynamický odpor rohových vírů. Důkazem je i menší počet štěrbin na snížení indukovaného odporu v bočnicích křídla.
Na závěr nesmíme zapomenout na novou žraločí ploutev (vlevo) a tříprvkové T-křídlo z Monaka.