Jak se změnily vozy v průběhu první poloviny sezóny 2017?

Analýza vývoje vozů Force Indie, Sauberu, Renaultu, Toro Rosso, Haasu a Williamsu.
Seznam kapitol
  1. Úvod
  2. Force India
  3. Williams
  4. Haas
  5. Toro Rosso
  6. Renault
  7. Sauber

Po několika incidentech, při kterých došlo k nárazu nosní částí do zadní části jiného monopostu a zejména v reakci na nešťastnou nehodu Billyho Monger v sérii Formule 4 se FIA ​​rozhodla přijmout i ve formuli 1 opatření k prevenci takových nešťastných důsledků.

„Vzhledem na sílu, tvar a polohu zdvižných bodů se tyto mohou stát jedním z počátečních míst kontaktu při kolizi s jiným vozidlem a přitom mohou měnit vlastnosti nárazové struktury druhého vozu.“

„Použití agresivních řešení nebude od Velké ceny Monaka povoleno. Všechny zdvižné body používané od tohoto data musí být nejprve schváleny technickým oddělením FIA.“

Za neagresivní řešení se zváží takové, které není prvním bodem dotyku mezi nosem a zadní nárazovou strukturou a zároveň nevyčnívá více než 45 mm z povrchu zadní nárazové struktury.

Několik týmů nová technická norma přinutila přepracovat jejich dosavadní místa pro nasazení zadního zvedáku.

Klepněte pro větší obrázek

Analýzy dalších týmů v předešlých článcích

Technika: Vývoj Mercedesu W08 v průběhu první poloviny sezóny 2017

Technika: Vývoj Mercedesu W08 v průběhu první poloviny sezóny 2017

Technika: Vývoj Ferrari SF70H v průběhu první poloviny sezóny 2017

Technika: Vývoj Ferrari SF70H v průběhu první poloviny sezóny 2017

Technika: Vývoj Red Bullu RB13 v průběhu první poloviny sezóny 2017

Technika: Vývoj Red Bullu RB13 v průběhu první poloviny sezóny 2017

Vývoj McLarenu MCL32 v první polovině sezóny 2017

Vývoj McLarenu MCL32 v první polovině sezóny 2017

Foto: Sauber, Red Bull Content Pool, Haas, Williams, Renault, Getty Images / Mark Thompson, Clive Mason, Lars Baron

Sledujte F1Sport.cz na Facebooku Následující kapitola
9:21 | Ve věku 92 let zemřel Don Nichols, zakladatel týmu Shadow (v F1 mezi léty 1973 a 1980)
20. srpna | Pierre Gasly vyhrál první závod v japonské super formuli.
19. srpna | Nico Hülkenberg dnes slaví třicetiny.

GP Belgie 2017

Pátek 25. srpna 2017
1. trénink 10.00–11.30
2. trénink 14.00–15.30
Sobota 26. srpna 2017
3. trénink 11.00–12.00
Kvalifikace 14.00–15.00
Neděle 27. srpna 2017
Závod 14.00

Nejčtenější články

Technika v Rakousku, Británii a Maďarsku

Technika v Rakousku, Británii a Maďa…

Spalování oleje, předehřívání hydraulického zavěšení kol, ale také novinky, které v posledních třech závodech před letní přestávkou představily jednotlivé týmy.

21.  8.  2017 | | 49 N/A
Räikkönen oficiálně prodloužil s Ferrari

Räikkönen oficiálně prodloužil s Fer…

Kimi Räikkönen oficiálně prodloužil smlouvu s Ferrari o jeden rok.

22.  8.  2017 | | 156 N/A
Wolff je překvapen vztahem Hamiltona s Bottasem

Wolff je překvapen vztahem Hamiltona…

Šéf týmu Mercedes Toto Wolff podle svých slov nečekal, že spolu budou Lewis Hamilton a Valtteri Bottas spolupracovat tak dobře, jak spolupracují.

20.  8.  2017 | | 47 N/A
Honda změnila vyhodnocování vývoje motoru

Honda změnila vyhodnocování vývoje m…

Hasegawa nedávno řekl, že Honda bojuje s korelací mezi dynamometrem a tratí. Nyní odhalil, že Honda změnila přístup k vývoji.

22.  8.  2017 | | 44 N/A
Třetí sezóna s Hondou: Alonso už byl na startu odsunut o 2,6 km

Třetí sezóna s Hondou: Alonso už byl…

Pohonné jednotky Honda mají nižší výkon v porovnání s konkurencí ale také nižší spolehlivost, což přináší nejen odstoupení ze závodů, problémy v trénincích ale především penalizace.

18.  8.  2017 | | 43 N/A