Jak se změnily vozy v průběhu první poloviny sezóny 2017?

Analýza vývoje vozů Force Indie, Sauberu, Renaultu, Toro Rosso, Haasu a Williamsu.
Seznam kapitol
  1. Úvod
  2. Force India
  3. Williams
  4. Haas
  5. Toro Rosso
  6. Renault
  7. Sauber

Po několika incidentech, při kterých došlo k nárazu nosní částí do zadní části jiného monopostu a zejména v reakci na nešťastnou nehodu Billyho Monger v sérii Formule 4 se FIA ​​rozhodla přijmout i ve formuli 1 opatření k prevenci takových nešťastných důsledků.

„Vzhledem na sílu, tvar a polohu zdvižných bodů se tyto mohou stát jedním z počátečních míst kontaktu při kolizi s jiným vozidlem a přitom mohou měnit vlastnosti nárazové struktury druhého vozu.“

„Použití agresivních řešení nebude od Velké ceny Monaka povoleno. Všechny zdvižné body používané od tohoto data musí být nejprve schváleny technickým oddělením FIA.“

Za neagresivní řešení se zváží takové, které není prvním bodem dotyku mezi nosem a zadní nárazovou strukturou a zároveň nevyčnívá více než 45 mm z povrchu zadní nárazové struktury.

Několik týmů nová technická norma přinutila přepracovat jejich dosavadní místa pro nasazení zadního zvedáku.

Klepněte pro větší obrázek

Analýzy dalších týmů v předešlých článcích

Technika: Vývoj Mercedesu W08 v průběhu první poloviny sezóny 2017

Technika: Vývoj Mercedesu W08 v průběhu první poloviny sezóny 2017

Technika: Vývoj Ferrari SF70H v průběhu první poloviny sezóny 2017

Technika: Vývoj Ferrari SF70H v průběhu první poloviny sezóny 2017

Technika: Vývoj Red Bullu RB13 v průběhu první poloviny sezóny 2017

Technika: Vývoj Red Bullu RB13 v průběhu první poloviny sezóny 2017

Vývoj McLarenu MCL32 v první polovině sezóny 2017

Vývoj McLarenu MCL32 v první polovině sezóny 2017

Foto: Sauber, Red Bull Content Pool, Haas, Williams, Renault, Getty Images / Mark Thompson, Clive Mason, Lars Baron

Sledujte F1Sport.cz na Facebooku Následující kapitola

11:25 | Roy Nissany nastoupí v pátek do prvního tréninku za Williams. Nahradí Russella.
9. srpna | Leonardo da Vinci Jára da Cimrman Antonio Felix da Costa Ten posledně jmenovaný se stal šampiónem formule E.
9. srpna | Mattia Binotto nesouhlasí s Vettelem, že by byla strategie špatná. Podle Binotta ovlivnily Vettelův závod hodiny po startu.

GP Španělska 2020

Pátek 14. srpna 2020
1. trénink 11.00–12.30
2. trénink 15.00–16.30
Sobota 15. srpna 2020
3. trénink 12.00–13.00
Kvalifikace 15.00–16.00
Neděle 16. srpna 2020
Závod 15.10