Já už nevím... Jsme v pr****, říká Steiner o nejhorším víkendu v historii Haasu

Haas zažil ve Francii nejhorší víkend své historie. Myslí si to alespoň jeho šéf.
Já už nevím... Jsme v pr****, říká Steiner o nejhorším víkendu v historii Haasu

O Haasu se občas říká, že je to kopie Ferrari. Jestli má stáj z Maranella problémy s pneumatikami, tak v případě Haasu je to ještě umocněné na druhou. Podle Steinera je tým v pr****. V posledních třech závodech získal  jeden bod. Je to stejný tým, který byl během předsezónních testů považován za černého koně sezóny.

Magnussen dokončil závod 17., Grosjean odstoupil, aby mohl nasadit v Rakousku novou převodovku.

„Myslím, že tohle byl náš nejhorší závod ve čtyřleté historii týmu,“ řekl Steiner pro Autosport. 

„Nevím. Je to pro mě bizarní. S autem, které bylo dost dobré na to, aby se v prvním závodě kvalifikovalo na sedmém a osmém místě a bylo šesté v Monaku, jsme najednou druzí od konce.“

 „Neptejte se mě, já nevím. Takže se mě na to ani neptejte, protože nemohu odpovědět.“

Je dobře, že mi Steiner zavřel ústa, říká Magnussen o Kanadě

Je dobře, že mi Steiner zavřel ústa, říká Magnussen o Kanadě

V Kanadě si Magnussen stěžoval na nejhorší zkušenost, kterou kdy v závodním autě měl. Tým mu chtěl pomoci změnou nastavení po startu z boxů, ale nepovedlo se to.

„V Montrealu byla alespoň kvalifikace v pořádku,“ pokračuje Steiner. „Dostali jsme se s jedním autem do třetí části. Tady jsme byli rádi, že jsme dostali alespoň jedno z té první.“

„Romain poznamenal, že auto se pěkně řídí, ale je pomalé. Je přetáčivé, nedotáčivé? Ne. Je to v pořádku. Je jen pomalé. Nemá grip.“

Podle Steinera není čas na hněv, ale je potřeba pracovat. „Řekl jsem to chlapům: ‚musíte pracovat mnohem více, než předtím, protože nyní jsme úplně v háji.‛ Nemá smysl čekat, že se něco změní. Musíme se vrátit a pochopit, proč jsme tam, kde jsme.“

„To je jediná věc, kterou můžete udělat. A pak, když víte, proč jste tam, kde jste, tak můžete najít řešení.“

Foto: Getty Images / Charles Coates

Další článek: Hamilton ignoroval tým a na sjetých pneumatikách chtěl zajet nejrychlejší kolo

16:46 | Závod W Series v Assenu vyhrála Emma Kimiläinen.
18. července | Haas se nám přejmenuje na Lighting Volt Haas F1 Team.... Lighting Volt je nový název Rich Energy.
18. července | Austrálie prodloužila smlouvu s F1 do roku 2025 (původní smlouva končila v roce 2023).
17. července | Jules Bianchi (video): odkaz

GP Německa 2019

Pátek 26. července 2019
1. trénink 11.00–12.30
2. trénink 15.00–16.30
Sobota 27. července 2019
3. trénink 12.00–13.00
Kvalifikace 15.00–16.00
Neděle 28. července 2019
Závod 15.10