Inženýry Ferrari nepotěšila data o novém voze

Inženýry Ferrari nepotěšila data o novém voze

Ferrari vloni dominovalo předsezónním testům, ale v Austrálii přišla studená sprcha. Nakonec vyhrálo Ferrari v sezóně jen tři závody a silnější mělo až druhou polovinu sezóny. Jak tomu bude letos?

Technická pravidla jsou letos nejstabilnější za posledních několik let. Týmy se tak soustředí především na odstranění slabých stránek svých loňských vozů a snaží se najít další desetiny sekundy. V případě Ferrari půjde o nalezení většího přítlaku a větší rychlosti v pomalých zatáčkách. Současně si ale v Maranellu budou chtít udržet solidní rychlost na rovinkách.

Ferrari představí svůj vůz za necelý měsíc. Podle aktuálního harmonogramu jako první z týmů.

Vůz Ferrari nedávno prošel nárazovými testy, ale fanoušky asi bude více zajímat letošní forma Scuderie. 

Novinář Leo Turrini, který má dobré kontakty v Maranellu, přinesl trochu pesimistické novinky

„Zdá se mi, že náznaky ze simulátoru a aerodynamického tunelu inženýry v Maranellu nijak zvlášť nenadchly. Ale mějte na paměti, že stále existuje čas,“ napsal Turrinu v odpovědích na dotazy čtenářů. 

Turrini se vyjádřil také k budoucnosti Sebastiana Vettela. „Nejsem si jistý, že sezóna 2020 bude posledním rokem v rudém. Zejména poté, co Verstappen prodloužil se sodovkáři.“

Podle Turriniho Vettela příliš neovlivňuje to, co píše italský tisk, protože to nečte.

Italský novinář se vyjádřil také třeba k práci Tilkeho. Podle něj existuje minimálně jedna dobrá věc od něj a to je Austin.

Turrini má také obavy z budoucnosti Sauberu. Alfa Romeo ve F1 podle něj byla snem Marchionneho a nyní nad další spolupráci obou značek visí otazníky a to kvůli prodejům Giulie a Stelvia a také sloučení FCA a PSA.

V neposlední řadě Turrini ocenil práci Liberty Media a to konkrétně snahy udělat F1 modernější. Za Ecclestona podle něj F1 stagnovala a Američané mají spoustu nápadů – některé dobré, jiné méně dobré.

Foto: Getty Images / Francois Nel

Doporučujeme

Články odjinud