Inženýry Ferrari nepotěšila data o novém voze

Ferrari vloni dominovalo předsezónním testům, ale v Austrálii přišla studená sprcha. Nakonec vyhrálo Ferrari v sezóně jen tři závody a silnější mělo až druhou polovinu sezóny. Jak tomu bude letos?
Inženýry Ferrari nepotěšila data o novém voze

Technická pravidla jsou letos nejstabilnější za posledních několik let. Týmy se tak soustředí především na odstranění slabých stránek svých loňských vozů a snaží se najít další desetiny sekundy. V případě Ferrari půjde o nalezení většího přítlaku a větší rychlosti v pomalých zatáčkách. Současně si ale v Maranellu budou chtít udržet solidní rychlost na rovinkách.

Ferrari představí svůj vůz za necelý měsíc. Podle aktuálního harmonogramu jako první z týmů.

Marko s Ferrari nepočítá. Soupeřem Maxe bude Hamilton, říká

Marko s Ferrari nepočítá. Soupeřem Maxe bude Hamilton, říká

Vůz Ferrari nedávno prošel nárazovými testy, ale fanoušky asi bude více zajímat letošní forma Scuderie. 

Novinář Leo Turrini, který má dobré kontakty v Maranellu, přinesl trochu pesimistické novinky

„Zdá se mi, že náznaky ze simulátoru a aerodynamického tunelu inženýry v Maranellu nijak zvlášť nenadchly. Ale mějte na paměti, že stále existuje čas,“ napsal Turrinu v odpovědích na dotazy čtenářů. 

Turrini se vyjádřil také k budoucnosti Sebastiana Vettela. „Nejsem si jistý, že sezóna 2020 bude posledním rokem v rudém. Zejména poté, co Verstappen prodloužil se sodovkáři.“

Podle Turriniho Vettela příliš neovlivňuje to, co píše italský tisk, protože to nečte.

Souboje, nehody, kolize: Nejlepší okamžiky sezóny 2019 na trati

Souboje, nehody, kolize: Nejlepší okamžiky sezóny 2019 na trati

Italský novinář se vyjádřil také třeba k práci Tilkeho. Podle něj existuje minimálně jedna dobrá věc od něj a to je Austin.

Turrini má také obavy z budoucnosti Sauberu. Alfa Romeo ve F1 podle něj byla snem Marchionneho a nyní nad další spolupráci obou značek visí otazníky a to kvůli prodejům Giulie a Stelvia a také sloučení FCA a PSA.

V neposlední řadě Turrini ocenil práci Liberty Media a to konkrétně snahy udělat F1 modernější. Za Ecclestona podle něj F1 stagnovala a Američané mají spoustu nápadů – některé dobré, jiné méně dobré.

Foto: Getty Images / Francois Nel

Další článek: Alonso na Dakaru havaroval v úvodu maratonské etapy [video]

12:23 | Red Bull prodloužil spolupráci se společností ExxonMobil jako dodavatelem paliv, maziv a technologickým partnerem.
22. ledna | Formule 1 potvrdila, že Drive to Survive bude na Netflixu 28. února.
22. ledna | Racing Point představí svůj vůz 17. února.
22. ledna | Vypadá to, že by nová série Drive To Survive mohla mít na Netflixu premiéru 1. března.