Zakladatel YouTube a sponzor USF1 Chad Hurley jedná se Stefanem GP o možném spojení obou stájí. Američané by tak získali vůz a Srbové místo na startovním roštu.
Hurley o spojení nejdříve jednal s týmem Campos Meta, ale tuto možnost vzdal a obrátil se na Zorana Stefanoviče, který má monopost a motor od Toyoty. Zkompletované má Srb zatím jen jedno auto a čeká na potvrzení možnosti nastoupit do první Grand Prix, než vynaloží prostředky na druhý vůz a náhradní díly.
Z možného spojení USF1 a Stefanu GP ale nejsou nadšení zakladatelé amerického týmu Ken Anderson a Peter Windsor. Ti stále chtějí pokračovat v budování americké stáje s americkým vozem. Kolují ovšem zvěsti, že Hurley je díky svým investicím majoritním vlastníkem USF1, takže by rozhodnutí mohlo být na něm.
Navíc delegát FIA Charlie Whiting navštívil ve středu továrnu USF1 a potvrdil si, že tým není na úvod sezóny připravený. Tlak na spojení obou stájí by tedy mohl přijít i ze strany automobilové federace. Z jejího pohledu by to bylo snadnější řešení, než odebrat licenci USF1 a vyhlásit výběrové řízení na 13. účastníka šampionátu.
Otázkou je, jak by to dopadlo s piloty. Stefanovič chce do svých vozů posadit Nakadžimu a Villeneuva, zatímco s USF1 má smlouvu Lopez, jenž přináší nemalé finanční prostředky do rozpočtu týmu.