Hungaroring a měkké pneumatiky by měly Force India vyhovovat

Další pokus o zisk prvních bodů.
Tým Force India sice stále čeká na svůj první bod, ale v posledních několika Grand Prix byl velmi konkurenceschopný. Ve zlepšených výkonech chce pokračovat i v Maďarsku a je přesvědčen, že k tomu nastanou příznivé okolnosti.

"Když se podíváme na Monako, byl to ten skutečný začátek naší cesty vzhůru, co se výkonnosti a rychlosti týče. V Maďarsku se používá podobný přítlak a nastavení, takže si myslím, že bychom měli vyhovět požadavkům tohoto okruhu také dobře," řekl závodní šéfinženýr indického týmu Dominic Harlow.

"Také znovu použijeme měkčí pneumatiky a na této směsi se nám celkem daří. Jediná pneumatika, s kterou máme opravdu problémy, je ta nejtvrdší. Ale jsme celkem spokojení s tím, jak se nám daří využívat měkkou a super měkkou. Jsme optimisté."

Na Hungaroringu nasadí Force India několik nových dílů, které ale nebudou znamenat tak rozsáhlou změnu, jako balík použitý na Silverstonu. Úprav se dočkalo přední přítlačné křídlo, podlaha a přívody vzduchu k brzdám. Drobné změny tým provedl i na mechanice vozu, v souladu s požadavky okruhu poblíž Budapešti.

Další úpravy tým nasadí v závodě ve Valencii, týkají se opět předního křídla, bočnic a přední části podlahy. Podle Harlowa budou zřetelné na první pohled. Tým je navíc musí připravit ještě před letní přestávkou, protože v rámci dohody o snižování nákladů uzavřou všechny týmy na začátku srpna své továrny.

"Budeme mít zavřeno od 3. do 16. srpna a pak jedeme rovnou do Valencie. Takže většina práce musí být hotová před uzavírkou. Je to podobné jako dohoda o testování, domluvili jsme se na tom, co se smí a co ne. Je to dobrý nápad, bude hezké mít přestávku," dodal Harlow.
Sledujte F1Sport.cz na Facebooku Další článek
21:05 | Montreal zrušil závody (dva) formule E. V červenci to mělo být finále aktuální sezóny.
14. prosince | Pro @charouzracing budou v příštím roce závodit Louis Delétraz a Antonio Fuoco z Jezdecké akademie Ferrari.