Hülkenberg měl nabídku od Virginu, ale raději bude třetím jezdcem jinde

Po svém vyhazovu z Williamsu měl Nico Hülkenberg možnost pokračovat jako závodní pilot týmu Virgin, ale spolu se svým manažerem Willim Weberem ji odmítl. Chce sedačku v lepší stáji.
Hülkenberg měl nabídku od Virginu, ale raději bude třetím jezdcem jinde

"Měli jsme nabídku od Virginu, ale dva Němci v jednom týmu s Timem Glockem, který se už dobře usadil, to bylo moc velké riziko," vysvětloval Weber pro Auto Motor und Sport.

Weber chce pro svého svěřence místo u lepšího týmu, v kterém by se mohl dál učit. "Musí to být stáj alespoň na úrovni Williamsu, v které probíhá technický vývoj," řekl. "U malých týmů se někdo jako Nico, který má za sebou už jednu sezónu, nemůže nic moc nového naučit."

Volná závodní sedačka u HRT tedy nepřipadá v úvahu a další místo je už jen u Force Indie, ale jen zdánlivě, protože do závodních vozů se tlačí Sutil, Liuzzi a di Resta. Hülkenberg se tedy bude muset zřejmě smířit s rolí třetího pilota.

"Přemýšleli jsme, jestli bychom si neměli dát roční pauzu," uvedl Weber. "Ale v dnešní době na vás rychle zapomenou. Takže si myslím, že je pro Nica lepší zůstat a být u dobrého týmu, kde by mohl jezdit alespoň v pátek. To je pro něj ideální řešení."

Takovou příležitost by měl podle spekulací nabídnout německému jezdci právě indický tým, ale Webber to odmítl potvrdit. "Dokud to nebude oficiální, nemůžu nic říct," dodal.

Za závodní sedačku pro svého jezdce odmítá Weber platit, protože by tím podle svého názoru udělal z Hülkenberga věčně platícího jezdce, který by pak už místo bez peněz nesehnal. Formule 1 je podle německého manažera na nebezpečné cestě, protože se začínají vytvářet dvě jasně oddělené třídy pilotů - platící a neplatící.

Diskuze (55) Další článek: Nový Williams FW33 debutuje v prvních testech ve Valencii
12:51 | Antonio Fuoco ze stáje Charouz Racing System skončil v závodě F2 na 8. místě, což znamená pole position pro zítřejš… odkaz
11:26 | Dnes v Monaku závodí závodí junioři a Porsche. Z jednoho Porsche uniklo na vjezdu do boxů opravdu hodně velké množství oleje.
24. května | Pneumatiková mezera bude i na Hungaroringu. Pirelli tam nominuje střední, měkkou a ultraměkkou.
24. května | Podle jezdců Mercedesu vydrží hypedměkké pneumatiky v závodě maximálně 7 kol.
24. května | Žádný trest pro Maxe Verstappena za couvání z únikové zóny v první zatáčce.

GP Monaka 2018

Čtvrtek 24. května 2018
1. trénink Ricciardo (1:12.126)
2. trénink Ricciardo (1:11.841)
Sobota 26. května 2018
3. trénink 12.00–13.00
Kvalifikace 15.00–16.00
Neděle 27. května 2018
Závod 15.10