Hülkenberg doufá, že širší pneumatiky budou mít také lepší vlastnosti

Hülkenberg doufá, že širší pneumatiky budou mít také lepší vlastnosti

Podle Pirelli by měly nové širší pneumatiky přinést také nižší degradaci.

Předpokládá se, že nové pneumatiky budou také vykazovat nižší degradaci. Je ovšem otázka, zda poté zase neuslyšíme kritiku na adresu nižšího počtu zastávek v boxech.

„Nejsem si jistý,“ řekl Hülkenberg pro Motorsport.com. „V tuto chvíli nevím, jak se budou tato auta a pneumatiky chovat. Je příliš brzy. S pneumatikami jsem ještě nejezdil, takže jsem je ani necítil. Chytřejší budeme, až začneme testovat a odjedeme několik závodů.“

„Doufám, že nám umožní na to trochu více tlačit a nebude potřeba se o ně tak moc starat. Ale nejsem si jistý, zda to tak skutečně bude.“

Na dotaz, zda je nutnost se o pneumatiky starat frustrující, reagoval: „Občas ano. Na druhou stranu je to i určitá výzva dělat dobrou práci a překonat to.“

„Někdy máte pocit, že jste v tomto směru limitováni, protože vaše uvažování je takové, že na to chcete tlačit po celou dobu. To ale není vždy možné. Je potřeba zvážit, kdy se pustíte do soubojů, že na to teď budete tlačit a teď budete šetřit.“

V poslední době se také hodně diskutovalo o pneumatikách do mokrých podmínek. „Myslím, že v Brazílii jsme viděli poměrně drasticky, že musíme zlepšit schopnosti pneumatik se popasovat se stojící vodou a lépe ji odvádět.“

„Myslím, že jsme to věděli už nějakou dobu, ale protože jsme měli tak málo mokrých závodů, tak se to neprojevilo.“

„Nyní je to ale zřejmé, protože nebylo možné závodit. Ve skutečnosti to v Brazílii nebyl ani silný déšť. Bylo to jen mrholení, ale stačilo na aquaplaning a zastavení závodění.“

Foto: Getty Images / Clive Mason

Doporučujeme

Články odjinud