Nico Hülkenberg by mohl být letos rezervním jezdcem Astonu Martin i Mercedesu.
Loňská sezóna ukázala, že rezervní jezdec není jen platící figura stojící v garáži. Kvůli Covidu-19 museli být nahrazeni oba jezdci Racing Pointu i Lewis Hamilton. V případě prvního týmu nastoupil za oba jezdce Nico Hülkenberg a nevedl si vůbec špatně.
Podle Autosportu bude Němec v pohotovosti pro tým ze Silverstonu i po změně jeho názvu. Půjčit by si ho ale měl také Mercedes.
Úřadující šampioni na začátku tohoto týdne oznámili, že roli rezervních jezdců budou plnit Stoffel Vandoorne a Nyck de Vries. Oba ale jezdí za Mercedes ve formuli E a oba šampionáty budou párkrát termínově kolidovat. Při těchto velkých cenách by měl být v pohotovosti Hülkenberg.
Konkrétně jde o Velkou cenu Španělska 9. května (koliduje se závodem formule E v Monaku), Velkou cenu Monaka 23. května (závod formule E v Marrákeši) a závodu v Baku 6. června, kde je kolize se závodem v Santiagu. Kvůli cestovním restrikcím a karanténám může jít také o Kanadu.
„Všichni víme, čeho je schopen,“ řekl o Hülkenbergovi Toto Wolff pro Sky Germany. „Je jedním z nejlepších jezdců, kteří nedostali šanci jet za špičkový tým. Mít takový zdroj v týmu je samozřejmě zajímavé. Jsme tomu samozřejmě otevřeni.“
Na dotaz, kdy by mohlo být rozhodnuto o tom, že by Hülkenberg mohl potenciálně získat roli u týmu, Wolff odpověděl: „Otázkou není, kdy bude rozhodnutí učiněno, ale kdy bude oznámeno.“