Navzdory všem plánům se týmu HRT letošní zimní přípravy vydařily ještě hůř než ty loňské. Nové auto se testů možná vůbec nezúčastní.
HRT mělo doposud vždy potíže s výrobou nových aut a jinak tomu není ani letos. Monopost F112 napoprvé neprošel nárazovými testy, úspěšný byl až na druhý pokus minulý víkend.
To ale evidentně nebylo hlavní brzdou jeho nasazení, protože španělský tým říká, že ho nestíhá sestavit včas pro testy, které začínají dnes v Barceloně. "Náš cíl ve skutečnosti je nasadit ho v neděli (poslední den testů)," prozradil Pedro de la Rosa. "Jsme ve fázi stavby vozu. Pokud se nám to podaří v neděli, fajn. Pokud ne, můžeme si udělat nový test v pondělí."
FIA varovala týmy, že od pondělí nebude možné testovat, zakazují to sportovní pravidla. HRT však doufá, že by si mohlo uspořádat tak zvaný filmový den.
Důležitou informací je, že F112 může jezdit se systémem na rekuperaci kinetické energie, ale tým ho v začátku sezóny nepoužije. KERS chce nejdřív vyzkoušet v květnových testech v Mugellu. V GP Austrálie tak budou HRT a Marussia jediné dva týmy bez tohoto systému. Ovšem ruský tým s jeho nasazením nepočítá ani v průběhu roku.