HRT může slavit, Čandhok dojel do cíle

Udělat chybu nebo dostat se do kolize je v Melbourne ještě snadnější než v Bahrajnu. Přesto se dvěma pilotům nových týmů podařilo projet pod šachovnicovou vlajkou.

Austrálie bývá typická vysokou úmrtností. Albert Park do cíle nepustil hned čtyři ze šesti pilotů nových týmů. Mezi klasifikovanými piloty šlo o poslední dvě místa, Heikki Kovalainen byl třináctý, Karun Čandhok o místo za ním.

Vozy Virginu stále trápí dětské nemoci. Lucas di Grassi ujel šestadvacet kol, Timo Glock jedenačtyřicet. Glock ale v dnešním závodě, ze kterého odstoupil kvůli problémům se zavěšením, viděl pozitiva. Oba piloti museli kvůli známým potížím s nádrží jezdit velmi úsporně.

Slavit mohou u HRT. Bruno Senna sice odstoupil již po čtyřech kolech s poruchou hydrauliky (velmi se mu ovšem vyvedl start a po prvním kole se pohyboval na skvělém čtrnáctém místě), Karun Čandhok ale dovezl vůz do cíle. Že to bylo s obrovskou ztrátou pěti kol, v současnosti pro HRT není tak důležité.Hlavním cílem bylo závod dokončit, což se indickému pilotovi podařilo.

Lotus byl z trojice nových stájí opět nejsilnější. Velkou porci smůly měl ale opět Jarno Trulli, pro kterého závod skončil dřív, než začal. Problém s hydraulikou zkušeného italského pilota odsoudil do pozice pouhého diváka. Kovalainen mohl být o poznání spokojenější. Tři pozice ho dělily od prvního bodu pro Lotus. Tento fakt pochopitelně velice potěšil také Tonyho Fernandese. V Malajsii, jež je prakticky domácím závodem týmu, hodlá Lotus udělat další krůčky kupředu.

 

Doporučujeme

Články odjinud