Šance Hispanie Racing na kvalifikaci do druhého závodu vzrostly poté, co tým naplánoval příchod nového předního křídla před volné tréninky.
V Austrálii jezdil vůz F111 s loňským křídlem, protože to letošní nestihlo projít povinnými nárazovými testy. To znamenalo výraznou ztrátu v čase na kolo.
"Dnes bylo vše schváleno a měli bychom ho dostat před začátkem zítřejších tréninků," řekl Vitantonio Liuzzi. "Dostaneme mnoho nových dílů a věříme, že budeme v mnohem lepší formě než v Austrálii."
Hodnotit závodní víkend bude tým podle toho, jestli se mu podaří alespoň kvalifikovat. "Nedokážeme říct, jestli se do závodu dostaneme, ale jsem si jistý, že budeme velmi blízko Virginu a ztrátu zmenšíme," uvedl Liuzzi.
"Malajsie je pro pravidlo 107 procent nejhorší trať, ale jsem si jistý, že pokud se nekvalifikujeme, ostatní týmy budou mít také problémy, protože naše rychlost bude o hodně lepší a ztrátu na soupeře zmenšíme."
Hispania se navíc dohodla s týmem Mercedes na využívání aerodynamického tunelu v Brackley pro další vývoj monopostu F111.