Pilot Ferrari se ve druhém tréninku dotkl zdi a tým se ho pro jistotu po zbytek měřených jízd rozhodl nechat v boxech.
Sebastian Vettel (3./9.)
Nejlepší způsob, jak se připravit na singapurský závod, je najet ve druhém tréninku co nejvíce kol. Je to v podstatě jediná příležitost, kdy je možné okusit tamní trať v podmínkách podobných těm, jaké budou panovat v neděli. Vettelovi se to příliš nepodařilo, neboť jeho jízdu zkrátil kontakt se zdí.
„Před tím, než jsem políbil zeď, jsem měl docela dobře rozjeté kolo. S autem jsem ale spokojený nebyl. Ráno, v prvním tréninku, jsme měli fáze, kdy to bylo OK. Navečer jsme zkusili nějaké změny, které asi nevyšly. Myslím, že se vrátíme k původnímu nastavení, ale to je normální.
Samozřejmě to bylo horší než jen letmý dotek, raději jsme nenechali nic náhodě a zůstali v boxech. Ztratili jsme nějaký čas, není to ideální, nicméně celkově mám z vozu spíše pozitivní pocity.
Zítra bude hlavní trefit správné vyvážení vozu a mít pro auto lepší cit. Pak by to mělo být v pořádku,“ prohlásil Vettel.
Podle druhého muže průběžného pořadí není vypadnutí z tréninku v této fázi sezony takový problém jako na začátku roku. Tým v současnosti vozu rozumí daleko lépe než v úvodních závodech.
Kimi Räikkönen (4./1.)
Finský pilot si užívá svou poslední GP Singapuru v barvách Ferrari. A zatím se mu daří, ve druhém tréninku byl vůbec nejrychlejší.
„Všechno dnes šlo hladce. V prvním tréninku jsme všechno kontrolovali a pak provedli pár změn. Ve druhém tréninku vše fungovalo. Byl to normální pátek, ale tato trať je velmi odlišná od ostatních. Oba tréninky se jely v hodně rozdílných podmínkách.
Pneumatiky se chovaly tak, jak jsme očekávali. Hyperměkká směs nabízí vůbec nejlepší přilnavost, na kratší vzdálenosti je proto tou pravou. Nevydrží moc dlouho, ale s tím počítáme. Vyzkoušeli jsme dvě různé podlahy, neviděl jsem v nich velké rozdíly. Uvidíme, co nám přinese zítřek, jistě to bude těsné,“ tuší Räikkönen.
Foto: Getty Images / Charles Coates