Honda změnila vyhodnocování vývoje motoru

Hasegawa nedávno řekl, že Honda bojuje s korelací mezi dynamometrem a tratí. Nyní odhalil, že Honda změnila přístup k vývoji.
Honda změnila vyhodnocování vývoje motoru

Honda se chce méně spoléhat na výsledky ze svého dynamometru. „Měníme způsob našeho vývoje,“ uvedl Hasegawa pro Motorsport.com. „Netrváme už tak moc na vývoji jednoho válce (na dynamometru).“

„Můžeme kontrolovat faktory nebo prvky nebo spoustu konceptů s jedním válcem, ale nyní chápeme, že je potřeba to ověřit s V6, abychom dokončili naši specifikaci.“

Třetí sezóna s Hondou: Alonso už byl na startu odsunut o 2,6 km

Třetí sezóna s Hondou: Alonso už byl na startu odsunut o 2,6 km

„Takže se již příliš neopíráme o výsledky jednoho válce. Jako reference je test jednoho válce důležitá, ale abychom našli výkon, musíme zkontrolovat výsledky s V6.“

Honda měla letos problémy také s MGU-H. Podle Hasegawy ale už otázku spolehlivosti v této oblasti vyřešila. 

Foto: McLaren

Další článek: V Monze budou mít všichni jezdci téměř stejné sady pneumatik

15:06 | Změny DRS zóny v Imole. Detekční bod se přesouvá z 40 metrů za 18. zatáčkou do 20 metrů před 17. zatáčkou. Aktivační bod z cílové rovinky na 60 metrů před 19. zatáčkou
11:33 | Stefano Domenicali pro Autosport vyloučil, že by F1 přešla v budoucnu na dvoudenní formát víkendu. Pro promotéry a prodej vstupenek to není výhodné.
11. dubna | První řadu pro druhý závod formule E v Římě obsadili nováčci Nick Cassidy a Norman Nato. Závod dnes začíná už ve 13:00.

GP Emilia Romagna 2021

Pátek 16. dubna 2021
1. trénink 11.00–12.00
2. trénink 14.30–15.30
Sobota 17. dubna 2021
3. trénink 11.00–12.00
Kvalifikace 14.00–15.00
Neděle 18. dubna 2021
Závod 15.00