Japonci mezi závody analyzovali příčinu problémů Verstappena a věří, že přijali potřebná protiopatření.
Na voze Maxe Verstappena se v Mugellu objevil problém s výkonem. Jezdec Red Bullu se na startu propadal pořadím a nakonec se stal jednou z obětí strkanic v prvním kole a závod pro něj skončil.
Zatímco Lewis Hamilton stále posouvá rekord v počtu závodů na bodech v řadě, Verstappen letos nedokončil rovnou třetinu závodu (3 z 9). Je zřejmé, že Red Bull a Honda musí zapracovat nejen na výkonu ale také na spolehlivosti.
Podle Hondy nesouvisel problém z Mugella s MGU-K nebo MGU-H, ale šlo o kombinaci faktorů v oblasti elektrických rozvodů a softwaru. Japonci v těchto oblastech provedli úpravy.
„S využitím času od Mugella bylo naší prioritou pečlivě analyzovat důvod Maxova odstoupení v tomto závodě,“ uvedl Tanebe.
„Naše vyšetřování odhalilo, že problém způsobilo několik faktorů. Byli jsme schopni přijmout protiopatření k řešení každého z nich s cílem zajistit, aby se chyba již neopakovala.“