Honda potřebuje pochopit závodní kulturu, říká Boullier

Podle Erica Boulliera potřebuje Honda pouze jednu věc a to pochopit závodní kulturu.
Honda potřebuje pochopit závodní kulturu, říká Boullier

Honda na sebe v zimních testech upozornila velkými problémy. V Austrálii se toho od McLarenu příliš mnoh nečeká. Tým bude rád, pokud alespoň jeden jeho vůz dojede do cíle. McLaren už zkoumá různé možnosti, mezi které má patřit i možný návrat k Mercedesu.

„Potřebují jen jednu věc, kterou je pochopit a integrovat závodní kulturu,“ uvedl Boullier pro Autosport. „Co tím myslím: jak se chováme během závodění a že v F1 je vše řízeno kalendářem, pevnými cíli, daty, zisky na jedno kolo... vždy se snažíme najít nejlepší řešení tak rychle, jak to jen jde.“

Bude to těžký víkend, říká před Austrálii Alonso

Bude to těžký víkend, říká před Austrálii Alonso

„Pokud jste výrobcem automobilů, můžete mít několik týdnů zpoždění, což ale nezmění produkt, nebude to měnit obchodní model.“

„V motorsportu, pokud nemáte upgrade v prvním závodě, tak jste v závodě nikdo.“

„Taková je závodní mentalita. Pokud dodavatel něco udělá za měsíc, jdete za ním s tím, že příště to má být za tři týdny a pak za dva týdny.“

Většina týmů F1 sídlí v Británii a to včetně obou továren Mercedesu. Honda má pobočku v Milton Keynes, ale to hlavní se odehrává v Japonsku, což podle Boulliera vše zpomaluje. 

„Právě proto sídlí Mercedes v Anglii a myslím, že těží z řetězce dodavatelů a lidí se zkušenostmi v F1. Naši dodavatelé možná stojí dvakrát tolik, co ti u Hondy, ale jsou třikrát, čtyřikrát rychlejší.“ 

Podle Boulliera korporace vždy nepomáhá efektivitě. 

Foto: Getty Images / Dan Istitene

Další článek: Nástupce Haryanta? Toro Rosso nasadí do testů indonéského mladíka

16. září | V Turecku prodali během šesti hodin 40 tisíc lístků ze 100 tisíc plánovaných. Není divu, lístek stojí 30 tureckých lir (cca 90 Kč).
16. září | Hamilton měl při restartu problém s brzdami, ze kterých se kouřilo a dokonce vyšlehl plamen. Tým uvedl, že to bylo způsobené nižším chlazením brzd kvůli profilu okruhu.
14. září | Zemřel Břetislav Enge... otec jediného českého pilota ve F1, který byl sám skvělým závodníkem.

24 hodin Le Mans

Čtvrtek 17. září 2020
1. trénink 10.00–13.00
2. trénink 14.00–17.00 (ES2)
Kvalifikace 17.15–18.00 (ES2)
3. tréninik 20.00–00.00 (ES1)
Pátek 18. září 2020
4. trénink 10.00–11.00 (ES1)
Hyperpole 11.30–12.00 (ES1)
Sobota 19. září 2020
Warm-up 10.30-10:45 (ES1)
Start závodu 14.30 (ES1)