Honda našla partnera pro vývoj turba

Ayrton Senna crazytunny  |  14. 11. 2018 00:55

Mimochodem na obranu McLarenu.

Jak meli vyvijet sasi kdyz po dobu 3 let 1/2 casu jim auta stala v garazi a v te druhe 1/2 jim jeli o 20% pomaleji nez konkurence. Sorry v tunelu a na pc vam muzou lizt luxusni data, pak to na trati ani nevyuzijete.... a navic zpetny data z trati polovicni.... predsezonni testy katastrofa...

A ted tu budeme po 5ti letech tleskat Honde jaky ma super motor, proste od zacatku totalni katastrofa.

Ayrton Senna crazytunny  |  14. 11. 2018 00:56

Mimochodem za tech 5 let pokroku Hondy vznikl Haas, ktery je 5ty v PK a to jen nakupuje dily... tolik k porovnani jak plyne cas v F1

Stoffel Vandoorne Rover78  |  14. 11. 2018 01:38

Dál ses nedostal v analýze, ani nechceš, takhle ti to stačí. Samozřejmě i tak to může bejt v pořádku... 😁Gratuluju

Lando Norris Primergy  |  14. 11. 2018 08:45

Tak místo toho sarkasmu bys nám mohl nastínit tvojí analýzu. Nebo žádnou nemáš?

Stoffel Vandoorne Rover78  |  14. 11. 2018 12:18

Házení perel sviním, už sem z vás zhrzenejch Hondahejtrs vyrost.... Ale můžu si z vás dělat prdel aspoň, a vy ze mě, to jediný bude fair enough. Nevzal bys nic Honda positive i kdyby to byla 100x pravda, protože nechceš, tak vykuř 😉

Pierre Gasly 2bep  |  14. 11. 2018 08:49

Ano některým fandům McL opravdu stačí jen ty argumenty, které souhlasí s jejich verzí.

Pierre Gasly 2bep  |  14. 11. 2018 08:48

Jakože před vstupem Hondy jezdil McLaren špičku a až vstup Hondy jim to zkazil?
Schválně jsem se podíval na výsledky z tohoto století a v ještě v prvním desetiletí se drželi, ale jejich propad do středu pole začal už začátkem tohoto desetiletí. I v prvním roce hybridní éry dojeli jako 3 ze 4 s motory Mercedes se 181 body, už na druhý Williams (320b) ztráceli ranec a čtvrté FI (155b) měli v patách.

Takže sory, McLaren na špičku ztrácel už před vstupem Hondy. Jediné co se za posledních 10 let naučili, je házet vinu na jiné. Nejdřív je bral na hůl Mercedes a pak jim to kazila Honda (kterou si sami a dobrovolně vybrali a sami jim natlačili termín vstupu do F1 a částečně omezili rámec, ve kterém mohla Honda vyvíjet).
Letošní sezóna to bohužel odkryla a uvidíme zda to v příští sezóně zlomí. Ale obávám se, že budou mít co dělat, aby se dostali aspoň před Renault, ikdyž bych jim to zcela upřímně přál...
Najednou vadí, že McLaren kvůli poruchovosti Hondy neměl ucelený balíček dat k práci na autě, ale že Honda, kvůli jejich tlaku měla 3 roky jen 1/3 dat v porovnání s ostatními motoráři, to nevadí? Ach ta logika

U Haasu Ti to komplet kulhá, právě proto, že oni toho sami moc nevyvíjí. Nakupují hotové. Dle mě je to platný způsob účasti v F1, není v rozporu s pravidly a je to řešením pro nízkonákladové stáje. Ale opravdu je nelze brát do srovnání rychlosti vývoje. Tak maximálně na srovnání, který přístup je ekonomicky efektivnější.

Ty argumenty McL fans proti Honde jsou vetsinou na vode a ucelove. Staci se podivat na RB. Ten v prvnim roce 2014 odjezdil stejne houno jako McL s Hondou pri vstupu. Rozdil byl jen ten, ze RB auto udelal bez vymluv spickove a McL se vymloval a jeho fans jim to zerou i dneska, kdyz je jasne, ze McL je neschopny.
McL fans si nechtej ani po letosku, kdy se McL totalne odkopal, priznat ze je McL neschopny a porad to hazou na Hondu. Uz se tesim na pristi rok, az jim Honda s RB vypali rybnik. RB pojede slusne, do vyvoje se u Hondy sype a tempo jejich vyvoje je nejvyssi oproti vsem. Spisce se na 99% priblizi opet o znacny kus. Renault, nepresvedcil za vsechny leta zpet, nesype do toho a i kdyby se jim povedlo nahodou drzet tempo spicky, tak to na Hondu nemuze stacit. A kdyby nahodou, tak ani jeden tym nema sasi na urovni TOP3 a mit nebude. Ze by jsme videli najednou takovych nahod najednou se neda predpokladat.
Spolehlivost Hondy je ??? Spolehlivost Renaultu je ???
https://formularapida.net/horner-reveals-honda-0-6s...

RBHonda rychl. kvalda Aus 2019: | Po vyhrany kvalde zareju do zlucaru | Do 0,3s povinnost | Ztrata 0,3-0,7s zklamani | Vice jak 0,7s jebu RB-Honda do vejfuku, dam 3 zavody hajeni | RB-H 2019 vice jak 500b?

Pierre Gasly 2bep  |  14. 11. 2018 11:22

Tak oni Honda haters si už připravují půdu jak kopat i po úspěchu, že se na něj muselo čekat 5 či 6 let.
Ale jak dlouho vyvíjí hybridní PU Mercedes, Ferarri, Renault a Honda a kdo se kam posunul či kde udržel? O tom to pak bude.
A pokud se to Hondě podaří, tak to může být impulsem i pro ostatní motoráře, že to je možné. Že to stojí ranec peněz, spoustu let, ale je možné se spožděním vstoupit do hry a dostat se na vrchol. A to snad chceme, ne? Čím víc motorářů, tím menší riziko, že budou odběratelé využívání na úlohu pomocníků. Ať už kvůli testování nebo kvůli taktizování při závodě.

Uz nekolikrat jsem tu psal, ze Honda technici rikali, ze vyvoj takovehoto motoru a spalovaku trva 4-5let. Takze pro ty kdo netusi o cem vyvoj takoveho motoru je je to doiuha doba. Pro ty kdo netusi, jak dlouho ho vyviji Mercedes je Honda pomala a dela male pokroky. Honda haters proste budou neustale blabolit nesmysly, ikdyz to pristi rok bude o bednach. Proste budou porad, ze je to 5 let a ze to v McL nefungovalo atd. Jen prazdny bludy, ktere nekiho nezajimaji. Pocita se vzdy jen to co vidime dnes. Vidime kam kraci Honda, vidime kde je McL. Letosni sezona uz je celkem pasa, Honda se nejak predvedla, McL se nejak predvedl. Pocitat se zacina za par mesicu znovu od nuly, takze dosavdni uspechy Hondy a neuspechy McL opet nebudou nikoho zajimat.
Jinak motivace pro vstup dalsich motoru Honda zrovna neni. Stoji to dost a ikdyz mas spcikove zazemi, znalosti a schopnosti je to stale na tech 4-5 let vyvoje. Takovy lakmusovy papirek slozitosti je Renault, ktery je v F1 dlouhodobe a porad to nestoji za moc. Nikdo nebude chtit delat krovi. A jestli se zavedou stropy, atk pak uz pro rychly rozvoj nemusi byt ani prostor, pac to urychlit pres finance nemusi jit. Ti co budou nahore si upevni pozice jako za dob zetonu.

RBHonda rychl. kvalda Aus 2019: | Po vyhrany kvalde zareju do zlucaru | Do 0,3s povinnost | Ztrata 0,3-0,7s zklamani | Vice jak 0,7s jebu RB-Honda do vejfuku, dam 3 zavody hajeni | RB-H 2019 vice jak 500b?

T.E.CH  |  14. 11. 2018 15:38

Tak proč lezli do F1, když vývoj trvá tak dlouho. Meleš sračky....

Pierre Gasly 2bep  |  14. 11. 2018 16:10

Od včerejška od Tebe čekám na odpověď:
"I ve svém vyjádření uvádíš, že je do vstupu RD možná tlačil předčasně, ale chybu opět dáváš Hondě? Není to trochu nelogické? To McLaren resp. RD nevěděli jak na tom Honda v roce 2014 je? To si to neověřili? To jsou takový amatéři? A pokud ano, na základě čeho měli tak silná prohlášení, nějakého vymazlené powerpointové prezentace od Hondy?"
Tak povídej, ale nejdřív si vykloktej, abys tady zase nanahnojil

Pierre Gasly 2bep  |  14. 11. 2018 16:13

*nenahnojil

Rubens Barrichello Hondapower  |  16. 11. 2018 21:31

El senor uz delsi dobu sleduju tvoje komentare mas recht a pristi rok vsem vypalime rybnik vubec se toho nebojim

Hele a myslis ze ten Haas bude stacit na Hondu az bude jezdit Honda v RB???
To je argument jak noha. To pouzij na McL, ktery jasne ukazuje, ze sasi neumi. Doporuc tedy McL at koupi vse u Ferrari a muze byt mnoihem vyse nez je ted
Krasa, jak se tu argumentuje necim co bylo vyvijeno 10 let.
A myslis, ze vlastne bude stacit Ferrari na Hondu az bude jezdit pristi rok neboi ve 2020 v RB. Bude komedie, az tu zaplaces nad svyma argumentama. A pocitam, ze nejpozdeji v roce 2020 zaplaces

RBHonda rychl. kvalda Aus 2019: | Po vyhrany kvalde zareju do zlucaru | Do 0,3s povinnost | Ztrata 0,3-0,7s zklamani | Vice jak 0,7s jebu RB-Honda do vejfuku, dam 3 zavody hajeni | RB-H 2019 vice jak 500b?

Stoffel Vandoorne Rover78  |  14. 11. 2018 12:21

Ty myslíš že tu někdo zapláče nad tim co plácal za hovadiny? Naivní..... 😁

Nad tim ne o tom nepochybuji, pac je tu dost zasnenych sulinu.
Ale zaplace nad pozici Ferrari, az jim RB-Honda pristi rok nejpozdeji ale ve 2020 natrhne kadak To uz tu nebude placat ty moudra o tom ze to nema vykon, ze to nejede, az budou v tabulce pred nima

RBHonda rychl. kvalda Aus 2019: | Po vyhrany kvalde zareju do zlucaru | Do 0,3s povinnost | Ztrata 0,3-0,7s zklamani | Vice jak 0,7s jebu RB-Honda do vejfuku, dam 3 zavody hajeni | RB-H 2019 vice jak 500b?

Stoffel Vandoorne Rover78  |  14. 11. 2018 16:15

S tim Ferrari brzdi, má plnou podporu Shellu celou dobu, a Mahle jim dělá vstřikování taky celou dobu, a to je nějakejch šest let. Hromada dat který jim seděj, a o který se můžou opřít, nemluvě o počtu nasazenejch motorů. Mergl s Petronasem vyvíjej už aspoň deset let plus taky ty týmy co podporujou. Honda má za sebou dva roky s timhle konceptem, s dvouma olejářema ob rok, a datama z jedný stáje..... Logicky tady nemá nárok v takhle krátkym čase. Jestli někoho porazí, tak leda úplný neschopáky, a tady by jsme se mohli dostat k Renaultu, kterej taky už vyvíjí jako Ferrari šest let s X stájema, ale to už necham někomu, kdo na to má žaludek.

Ayrton Senna milanek001  |  13. 11. 2018 22:39

Začíná trochu vypadat, že sestava Gasly, Vozembouch by se mohla ukázat jako slabina ... až se pojede o MS .... Emil je sice rychlej, ale je otázka, zda by vedle něj nechtělo bývalo dát někoho lepšího a zkušenějšího ... nebo myslíte, že to Inženýři zvládnou vyladit bez jezdců? ... No kde jinde než v RB .... Ale bude tam ještě Ham a Leclerk a Vokurka .... bych se úplně nedivil, kdyby za pár let měl Leclerk nějaké tituly a Emil nic - proto, že se mi zdá si jsou moc jistí ...
Jezdí dobře to jo a říkám to jen jako alternativní možný scénář - v neděli byl ale příklad jasné chyby (měl si to ohlídat) a prej jsou spokojený v RB ....
Tak sory za tohle téma k Hondě, ale i tohle bude hrát roli jestli se pojede o MS a bude li to ěsné - letos jsme něco takového také viděli
ŽE odchovanci RB mají jen jeden mód .... na volantu maji spoustu módů ale v makovici zdá se jen jeden? alespoň to oba tvrdí že nemohou nic měnit a nechtějí

Pierre Gasly 2bep  |  13. 11. 2018 22:59

Bohužel se neděle nedá moc jinak uzavřít než tak jak se vyjádřil Ham. Max si měl pohlídat to hlavní oč mu ten den šlo. Uvidíme zda mu bude tato zkušenost k něčemu prospěšná. Ham taky potřeboval čas, aby se dopracoval k dnešnímu mazáctví.
Gasly, teď koncem sezóny je to s ním trochu rozpačité. V kvaldě většinou dobrý výsledek, který v závodě tak úplně nepřetaví v očekávaný výsledek. Kdo ví, zda jen v začátku sezóny měl víc štěstí než rozumu nebo teď až příliš velkou touhu bojovat o pozice, ale auto na to tak úplně nemá, přepálí začátek, zničí gumy, spálí benzín a pak musí zvolňovat, aby dojel do konce


1 2 3 4 5 ... 8

Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

15:33 | Takhle si McLaren představuje F1 budoucnosti odkaz
22. ledna | Zdá se, že Ticktum má smůlu. Účastní se zimní asijské F3, ale body za super licenci podle Autosportu nedostane. FIA totiž požaduje, aby měla série alespoň 5 závodů a tato má jen 3.
22. ledna | Kuan-jü Čou bude vedle závodění ve F2 pracovat jako vývojový jezdec Renaultu. Čínský závodním prošel Jezdeckou akademií Ferrari.
21. ledna | HWA bude spolupracovat ve F2 s týmem Arden. Šance pro juniory Mercedesu...