Honda mění svou strukturu, Hasegawa končí v jejím čele

To ti připadá vtipný, jo?

Ježíši kriste, tak se někde změnila struktura velení. No a co? Proč tady někteří zas tak šílí? Ta jejich frustrace je nekonečná. Pošlapat poplivat a pomočit co jde. To je hnus velebnosti. Přesně ve stylu nejlepšího. Odkud odcházel, tak vždy ve zlém a s pomluvami. I od Renaultu .A jeho fanoušci? Jsou v tomto horší než on.

Lewis Hamilton Ondrej_V  |  07. 12. 2017 13:12

Já jsem tak rád, že se už nemusím ničeho ohledně Hondy děsit
Leda tak, že McLaren dostane na triko od Toro Rosso.

Bylo jasné že odtržení McLarenu od partnerství s Hondou bude mít následky. Pro Hondu je to prohra a rošády jsou po té bídě zcela na místě.

#BelieveInMcLaren #BelieveInAlonso

Akorát se tak věci nemají.

Ne? On se McLaren nerozhodl opustit Hondu? Honda nepředvedla bídu? On rozpad partnerství nemá na Hondu a jejich rošády vliv?

#BelieveInMcLaren #BelieveInAlonso

Myslel jsem, a to bylo jasné, organizační změny v Hondě.
Hasegawa prostě měl dočasný úkol v F1. Odešel by bez ohledu, zda by McLaren s Hondou setrval či nikoliv.

A Arai taky odešel jak bylo plánováno co ? Do důchodu Tak to pak jo, možná bych byl s nějakým procentem i připustit že by odešel tak či onak, ale když to píšeš jako tutovku tak to si jdi kecat s někým jiným, takový všeznalce mám zde už na salámu

#BelieveInMcLaren #BelieveInAlonso

Řeč není o Araiim. Ale o krizovém manažerovi, který ho nahradil.

Honda reaguje celkem v souladu se svou vnitřní politikou.
Hasegawa byl v podstatě krizový manažer. Takto se zachoval. Během jeho působení se událo nemálo organizačních změn (o kterých se nikdy pořádně nepsalo). A také se stabilizoval vývojový tým.
Poté, co Honda "našla" organizační strukturu dodavatele motorů, poslání Hasegawy skončilo. Přeplo se na výslednou strukturu, ve které Hasegawovy funkce se rozdělily a převzali je 2 lidé.
Hasegawa plně v souladu s tím, jak vnitřně funguje Honda, odešel na jiný post v rámci automobilky. Přesně tam, kde má v současnosti Honda největší slabiny, o kterých sama dobře ví. Btw - důsledkem této slabiny je, že Accord se v Evropě neprodává. Podobně Acura. Časem se od F1 přemístí několik inženýrů, kteří budou mít za úkol implementovat vybrané technologie do sériové výroby.

Krizový manažer dosáhl toho, že spolehlivost motoru byla v třetím roce nejhorší ze všech tří let, a premiový zákazník byl nahrazen B-týmem. To podle mě moc úspěšný krizový manažer nebyl.

Alonso je nejlepším jezdcem současnosti, zjistili vědci

Jenson Button El_Senor  |  07. 12. 2017 11:30

Honda menila komplet jednotky z duvodu rychlosti a take chteli mit nove casti motoru.
Letos to byla jednotka po kompletnim prepracovani, takze ne po trech letech vyvoje.
mcL akorat nepochopil, ze Honda je ted na zacatku a teprve ted pujde nahoru. McL utekl moc brzo.

McLaren nemohl čekat na posledním místě šampionátu, jestli se to náhodou Hondě povede za dalších 5 nebo 10 let. Letošní motor nebyl schopen zajet celý závod, často i v závěru sezony nově nasazený motor nedojel do cíle. Pro něco takového žádná omluva neexistuje.
Letošní motor byl katastrofa jak ve výkonu, tak ve spolehlivosti, a vylepšení nasazovaná v průběhu sezony žádná zlepšení nepřinesla. Honda působí dojmem, že vůbec neví, jak své problémy vyřešit.

Alonso je nejlepším jezdcem současnosti, zjistili vědci

Krizový manažer dosáhl toho, že Honda má koncepci motoru, na které hodlá dál pracovat. A také to, že po dnes cca 12 měsích vývoje už je tento motor, jeho koncept dostatečně spolehlivý. Dále dosáhl toho, že funguje tým jak uvnitř, tak funguje spolupráce s externisty. A jsou nastaveny mody spolupráce s TR a RB.

Ayrton Senna crazytunny  |  07. 12. 2017 14:37

V poslední 1/3 sezony byl průměrně spolehlivější motor Hondy, než motor Renaultu :) a v celé sezoně to vyhrál Renault o 12% což není mnoho když dodává 3 týmům a má spoustu zpětné vazby, proti Hondě s 1 týmem

asi logickej krok..ale už sem to tady psal. Dle mě byli Japončíci vďaka Anglánům moc svázaní povinností uspět a proto tropili nelogicky kroky + ty jejich směšný problémy, jesi majou v hotelu spat na stejným patře jak Angláni neb ne. Teďkonc od nich nikdo nic nečeká a ve Faenze na ně nebude vyvíjenej takovej mega tlak. Oni možou prakticky jenom uspět. Jak říkám, šli nahoru a teďkonc majou prakticky pokusnej tým, takže to co někeří fanoušci Alonsa očekávali 3 roky, tak prakticky teďkonc očekávám já. Dle mě teď povalijou jenom nahoru...Uvidime, jenom je škoda, že majou dvě lopaty mezi volantem a sedačkou. To bude průser, pač vďaka jejich neschopnosti budou všeci zas kritizovat iba Japonce...

RIP F1 2008 | Obrigado Felipe 2002-2017

Daniel Ricciardo EMERSONV1  |  07. 12. 2017 10:36

no nemyslím,že Honda bude prožívat dovolenku bez tlaku - spíš naopak.
RedBull v podstatě nemá motor na další sezóny a tak by se jim jistě zamlouvala konkurenceschopná Honda - podle mě je to i jeden z důvodů proč se sestřička rozhodla měnit své útroby

Divák F1  |  07. 12. 2017 10:42

Já si to s RB myslím taky......jiná varianta ani nedává logiku......
McL měl pro první dva roky jezdit klidně s dvojicí BUTT a VAN.....a dát si s Hondou navzájem jakýsi "pracovní prostor"......teď by mohla bít situace úplně jiná.....


1 2 3

Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

14. prosince | Pro @charouzracing budou v příštím roce závodit Louis Delétraz a Antonio Fuoco z Jezdecké akademie Ferrari.
13. prosince | Podle ruské zpravodajské agentury TASS potvrdí Williams v pátek Sergeje Sirotkina.