Honda bude mít třetí rok v řadě stejný koncept pohonné jednotky

Honda si ponechá i nadále koncept pohonné jednotky, se kterým přišla v roce 2017.
Honda bude mít třetí rok v řadě stejný koncept pohonné jednotky

Honda bude i nadále používat koncept pohonné jednotky, se kterým přišla v roce 2017. 

„Můžeme pokračovat se současným designem nebo konceptem pohonné jednotky,“ uvedl technický ředitel Hondy F1 Tojoharu Tanabe pro Motorsport.com.

„Přesně nevíme, kde je limit, protože jsme nedosáhli nejvyšší úrovně, ale začali jsme s jiným konceptem a změnili jej pro rok 2017. V roce 2018 jsme si ponechali tuto koncepci a zlepšili jsme spolehlivost a výkon.“

Honda chce pokračovat ve vývoji současného konceptu, aby se na začátku sezóny vyhnula větším problémům se spolehlivostí.

Letos jsme významně zlepšili spolehlivost, říká Honda

Letos jsme významně zlepšili spolehlivost, říká Honda

„V tuto chvíli si myslíme, že tato změna konceptu nebyla špatná. Chceme tento koncept ponechat a pokusit se ho zlepšit. Když výrazně změníte koncepci designu, je velmi těžké získat spolehlivost.“

Honda bude mít letos poprvé od návratu druhého zákazníka. Přechod Red Bullu k Hondě výrazně usnadňuje fakt, že Hondu používalo Toro Rosso a také zachování současného konceptu.

„Toro Rosso a Red Bull komunikují. Tím je to pro Red Bull snadnější, protože Toro Rosso zná naše pohonné jednotky.“ Pokud Red Bull najde problém, může o tom Hondě říci.

„Pokud bychom měli zcela nový nebo značně revidovaný design, bylo by mnohem více práce.“

Foto: Getty Imaes / James Bearne

Další článek: Dlouholetý sponzor ukončil spolupráci s Bottasem. Kvůli chabým výsledkům

10:43 | Incident mezi Gaslym a Pérezem vyšetřován... přestože se fakticky nestal.
12. října | Alfa Romeo by měla brzy potvrdit jezdeckou sestavu pro příští rok. Očekává se, že zůstanou současní jezdci.
12. října | F1 bude od 10:00 na svém YouTube vysílat GP Japonska 2005
11. října | Podle nejnovějších modelů dosáhne v sobotu v Suzuce vítr 100 km/h a spadne 80 až 130 mm srážek.

GP Japonska 2019

Pátek 11. října 2019
1. trénink Bottas (1:28.731)
2. trénink Bottas (1:27.785)
Neděle 13. října 2019
Kvalifikace Vettel (1:27.064)
Závod Bottas