Honda bedlivě sleduje upgrade Renaultu

Filipsv F1  |  28. 05. 2016 11:02

Jen sledujte a ucte se rakosky...

pejdaa  |  28. 05. 2016 10:58

Logické je, že motory Renault pohání více monopostů. Tím pádem víc dat pro vývoj a zlepšení.
V McLarenu jdou opačným směrem, v době, kdy je testování omezené má honda na data pouze dva vozy.
Takže tímto směrem Honda těžko předežene renaulty..

S-fan  |  28. 05. 2016 10:42

Ta Hujda je už úplně v rozkladu, to je komedie tohle. Jednoho Araie poslali do důchodu a hned nastoupil další. Drogy se tam musí točit ve velkém, jiné vysvětlení nevidím. Šikmoočkům totálně ujel vlak a vůbec neví jak vyrobit pořádný motor a ani jak ho vylepšit za celé 2 roky v provozu a další minimálně rok testování na zkušební stolici. Honda se nikdy nikam nedostane a na konci roku ohlásí odchod s pořádnou ostudou a ztrátou.

Ondrej_V  |  28. 05. 2016 10:57

S tím, že jim ujel vlak souhlas, ale zbytek... Honda moc dobře ví, jak auto zlepšit, problém je, že žetony omezují ten vývoj natolik, že nemá žádnou šanci ostatní dohnat... A co se týče hanby a ztráty, jako fanoušek Sauberu bys měl být zticha ohledně ztráty, protože Sauber se dostal do problémů sám a jen sám...
A nerouhej se, protože nikdy nevíš, jestli třeba nepřejde Sauber k Hondě

S-fan  |  28. 05. 2016 11:06

Dobrý blábol, Sauber se dostal do problémů s odchodem BMW a hlavně politikou odměn od FIA, tak tu neplácej blbosti prosimtě. A Hujda asi moc dobře neví jak to auto vylepšit, jinak by to už dávno udělala a počet žetonů s tím nemá co dělat, protože i za pár žetonů se dá udělat velké vylepšení. Prostě si udělali špatný koncept hned na začátku a to nebyli omezeni ničím! Jak řekli na SkySports: Honda - stupidly complicated... no a ty kecy okolo k tomu to jenom podtrhly.

Ondrej_V  |  28. 05. 2016 11:16

BMW je pasé - na to bych se nevymlouval, pak se tým jakžtakž držel. Měl jsem na mysli pět/šest podepsaných pilotů a velká ztráta peněz díky mimosoudním vyrovnání...

A co čekáš? S-fan NIKDY neuzná že si za ty problémy může Sauber sám. Pokud by to bylo jen o přerozdělování peněz, tak je má i Williams, ale on je nemá a dokonce zvládá boje s top týmy.

Michael Schumacher = na věky nejlepší.

ToChceKlid  |  28. 05. 2016 10:23

Neviděl jsem že by McL Honda porazila byť jedinkrát RB Renault Arai 2 - aneb Hasegawa v rauši

ToChceKlid  |  28. 05. 2016 10:59

Tady je koukám x magorů a zapšklenců co viděli McL porazit RB.. hmmm tak to máte z f1 fakt hodně... gratuluju

kudykam F1  |  28. 05. 2016 11:03

To chce klid. Hasegawa řekl, že Mekleren - Honda je rychlejší než Renault. Možná teda myslel tým a ne motor.

ToChceKlid  |  28. 05. 2016 11:24

Mě to je jasný.. Jen tím poukazuju na politické myšlení f, žádná upřímnost, samá demagogie, překrucování faktů apod..

CerVus F1  |  28. 05. 2016 10:15

Já bych to viděl tak, že Honda je rychlejší než Renault tak leda v tom tréninku.
A to, že se jezdci perou i s ovládáním naznačuje, že McL určitě nebude mít třetí nejlepší šasi. Trpí stejným problémem jako Williams předloni - úzké spektrum provozních teplot. Pokud jsou ideální podmínky, tak mají perfektní jízdní vlastnosti, ale jak ne, tak mají potíže.
Pořád si myslím, že McL udělal chybu (no vlastně dvě, ta druhá je že vyhodili Matina a do čela vrátili Rona) když předčasně opustili Mercedes a dotlačili Hondu vstoupit do F1 dříve než byl původní plán. RB jasně ukazuje, že i se slabým motorem se dá vyhrávat.

kudykam F1  |  28. 05. 2016 11:00

Nedá. Pokud by se Mercedes sám nevyřadit ze závodu, tak by to na vítězství nebylo, to si přiznejme.

ToChceKlid  |  28. 05. 2016 10:04

Musím se smát.. McL Honda je rychlejší než Renault.. A máme tu Araie 2 - návrat do hlubin.. Tak to jsem se fakt zasmál...

Ondrej_V  |  28. 05. 2016 09:58

Ono to má řešení:
PŘINESTE K-RVA UPDATE TOHO POHONNÉHO S-ÁČE.
Nevím, na co Honda čeká. Letos se nejede o titul a stejně McLaren skončí letos dole, čemuž se dá vyhnout tím, že přinesou upgrade - takže nemá smysl filozofovat... Je od Hondy naivní si myslet, že velkým upgradem předběhnou Ferrari...
Pokud je letos nějaký cíl, tak by to měl být vymanit se ze středu pole a dotahovat se na Williams v závodech, tzn. končit stabilně na 7.-10. místě bez toho, aby někdo před nimi zničil auto...


1 2