Příští rok by měl ještě klesnout počet komponent pohonné jednotky. Spolehlivost tak bude ještě důležitější. Letos to byl problém hlavně na straně Renaultu a Hondy.
U Hondy věří, že spolehlivost zlepšili už v průběhu této sezóny. „Spolehlivost je mnohem lepší,“ řekl Hasegawa pro Autosport. „Vychází to z rozhodnutí změnit naši organizaci na začátku sezóny.“
„Měli jsme mnoho problémů, takže jsme přidali inženýry, nahradili několik inženýrů a upravili strukturu v oblasti vývoje. Zlepšení je také přirozené, protože jsme vývoj zahájili před sezónou a výkonnostní zisky plynou z osmiměsíční práce.“
Některé části jsou spolehlivé, říká Renault
Problémy se spolehlivostí měl také Renault a to zejména na voze Maxe Verstappena. Pro příští sezónu slibuje francouzský výrobce zlepšení.
„Máme některé části, které jsou schopné zvládnout tisíce kilometrů,“ řekl Abiteboul pro Motorsport.com. „Dokonce i desítky tisíc kilometrů – jako baterie nebo MGU-K.“
Pak jsou ale části, které naopak Renaultu způsobují vrásky na čele. Abiteboul nicméně slíbil, že spolehlivosti se pro příští rok začal věnovat mnohem dříve, než vloni.
Foto: Getty Images / Lars Baron