Hlavním problémem McLarenu je korelace dat

McLaren trápí podobné problémy jako Ferrari v minulém roce. Přepracovaný vůz nepodává očekávané výkony, protože simulace neposkytují přesná data.
Hlavním problémem McLarenu je korelace dat

Stejně jako Ferrari loni změnil McLaren letos geometrii zavěšení předních kol a stejně jako italští konkurenti se s vozem v úvodu sezóny trápí.

"Nasadíme významné množství dílů, ale mějte na paměti, že se v podstatě snažíme vyřešit problém s korelací, který kolegové z ostatních týmů dobře znají," uvedl výkonný ředitel týmu Jonathan Neale. "Raději nebudu přesně říkat, které díly vyměníme, dokud v pátek večer nerozhodneme, které díly na voze zůstanou v sobotu. V pátek musíme otestovat hodně věcí."

McLaren proto před Barcelonou nehýří přehnaným optimismem. Tuší, jakého pokroku by mohl dosáhnout, ale neví, jak moc se zlepší konkurence.

"Na voze pracujeme velmi tvrdě a úroveň našeho chápání a úsilí je velmi vysoká," konstatoval Neale. "První evropský závod bude samozřejmě místem, kde nasadí úpravy také všichni ostatní, a náš pokrok se bude měřit ve srovnání s konkurencí."

"Takže myslím, že budeme opatrní a řekneme, že se míra našeho pokroku ukáže v sobotu odpoledne a v neděli. Jsem spokojený s tím, jak tým pracuje. Odvedli jsme hodně svědomité práce, také jsme měli test na rovince, abychom si mohli potvrdit některé informace, které máme. Ale v tuto chvíli budeme opatrní, dokud nezjistíme, jak na tom jsme."

Další článek: Technický ředitel Lotusu Allison je na odchodu, nahradil ho Chester

16:10 | Verstappen doufá, že se letos vyhne penalizacím za překročení komponent pohonné jednotky.
24. února | Problém na motoru, který potkal Vettela během testů, podle Ferrari nebyl vážný. V Maranellu zjistili, že šlo o problém s mazacím systémem.
22. února | Zandvoort před pěti dny. Za pár dní má být hotovo... odkaz
22. února | Podle Lea Turriniho Binotto a Ferrari neblafují. Aerodynamický balíček SF1000 nefunguje. Stále trpí problémy z loňského roku, nedotáčivostí a horším výkonem. Na příští týden chystá tým změny.

Předsezónní testy

První
19. února Hamilton (1:16.976)
20. února Räikkönen (1:17.091)
21. února Bottas (1:15.732)
Druhé
26. února 09.00–18.00
27. února 09.00–18.00
28. února 09.00–18.00