Hlavně žádné experimenty, myslí si Wolff

Hlavně žádné experimenty, myslí si Wolff

Toto Wolff v podstatě souhlasí s tím, co řekl Ross Brawn. Formule 1 sice potřebuje změny, ale neměly by být ve formě neuvážených experimentů.

„Myslím, že musíme přiznat, že formule 1 je technický sport, takže bude vždy docházet k polarizaci,“ uvedl Wolff pro stránky Mercedesu.

„Existují lidé, kteří budou říkat, že ho nenávidí a jiní budou říkat, že se jim to líbí. To je v pořádku.“

„Ale jedna věc je jistá. Neměli bychom z toho dělat beta test. Neměli bychom si zahrávat s loajalitou našich fanoušků a diváků prostřednictvím změn pravidel, které jsme dosud řádně neposoudili.“

Wolff si také nemyslí, že je na tom formule 1 tak špatně, jak se někdy říká. „Posledních pár závodů jsme měli na některých trzích rekordní sledovanost. Hodně se mluví o tom, že se F1 nedaří. Ve skutečnosti nám to jde docela dobře a to se trh úplně změnil.“

„Pochybuji, že mladá generace zapne klasickou televizi v neděli ve dvě odpoledne. Oni se na to chtějí podívat na mobilním zařízení nebo prostřednictvím sociálních médií. Nicméně sledovanost je velmi dobrá.“

„Nesmíme říkat, že sport upadá, protože zničený není. Existují způsoby, jak to optimalizovat a existují slepá místa, oblasti ve kterých jsme neudělali moc práce — třeba digitální oblast a sociální média. Musíme jim porozumět.“

Role sociálních sítí

Podle Wolffa jsou sociální sítě velmi důležité k marketingovým účelům, ale přenosy F1 na nich nemohou být zdarma.

„Sociální média jsou velmi důležitá jako marketingový nástroj pro zapojení našich diváků — a to stávajících fanoušků i budoucích fanoušků. Máme ale také věrné partnery v podobě televizních stanic, které vysílají náš sport po dlouhou dobu a pomáhají k příjmům týmů.“ 

„Jsem velmi zvědavý a optimistický v tom, co přinese budoucnost. Ale jedna věc je jistá — soukolí se otáčí velmi rychle a včerejší novinky už nikoho nezajímají. Musíme se chopit budoucnosti a neměli bychom být příliš nostalgičtí, pokud jde o minulost. Tento sport má obrovskou příležitost pro růst, aby byl stále větší a větší.“

Foto: Getty Images / Mark Thompson

Doporučujeme

Články odjinud