Hlavně žádné experimenty, myslí si Wolff

Toto Wolff v podstatě souhlasí s tím, co řekl Ross Brawn. Formule 1 sice potřebuje změny, ale neměly by být ve formě neuvážených experimentů.
Hlavně žádné experimenty, myslí si Wolff

„Myslím, že musíme přiznat, že formule 1 je technický sport, takže bude vždy docházet k polarizaci,“ uvedl Wolff pro stránky Mercedesu.

„Existují lidé, kteří budou říkat, že ho nenávidí a jiní budou říkat, že se jim to líbí. To je v pořádku.“

„Ale jedna věc je jistá. Neměli bychom z toho dělat beta test. Neměli bychom si zahrávat s loajalitou našich fanoušků a diváků prostřednictvím změn pravidel, které jsme dosud řádně neposoudili.“

Brawn má první nápady a chce i dlouhodobý plán. Odmítá umělou show.

Brawn má první nápady a chce i dlouhodobý plán. Odmítá umělou show.

Wolff si také nemyslí, že je na tom formule 1 tak špatně, jak se někdy říká. „Posledních pár závodů jsme měli na některých trzích rekordní sledovanost. Hodně se mluví o tom, že se F1 nedaří. Ve skutečnosti nám to jde docela dobře a to se trh úplně změnil.“

„Pochybuji, že mladá generace zapne klasickou televizi v neděli ve dvě odpoledne. Oni se na to chtějí podívat na mobilním zařízení nebo prostřednictvím sociálních médií. Nicméně sledovanost je velmi dobrá.“

„Nesmíme říkat, že sport upadá, protože zničený není. Existují způsoby, jak to optimalizovat a existují slepá místa, oblasti ve kterých jsme neudělali moc práce — třeba digitální oblast a sociální média. Musíme jim porozumět.“

Role sociálních sítí

Podle Wolffa jsou sociální sítě velmi důležité k marketingovým účelům, ale přenosy F1 na nich nemohou být zdarma.

„Sociální média jsou velmi důležitá jako marketingový nástroj pro zapojení našich diváků — a to stávajících fanoušků i budoucích fanoušků. Máme ale také věrné partnery v podobě televizních stanic, které vysílají náš sport po dlouhou dobu a pomáhají k příjmům týmů.“ 

„Jsem velmi zvědavý a optimistický v tom, co přinese budoucnost. Ale jedna věc je jistá — soukolí se otáčí velmi rychle a včerejší novinky už nikoho nezajímají. Musíme se chopit budoucnosti a neměli bychom být příliš nostalgičtí, pokud jde o minulost. Tento sport má obrovskou příležitost pro růst, aby byl stále větší a větší.“

Foto: Getty Images / Mark Thompson

Sledujte F1Sport.cz na Facebooku Další článek
14. srpna | Před 29 lety zemřel Enzo Ferrari.
14. srpna | Guenther Steiner si nemyslí, že nové partnerství mezi Sauberem a Ferrari ovlivní vztah mezi Haasem a Ferrari.
10. srpna | F1 2018 odkaz
10. srpna | Liberty prozradila, že Carey je placen podle toho, kolik F1 vydělá...

Nejčtenější články

Hamilton jmenoval dva týmy, za které by mohl jezdit. Změnu ale neplánuje

Hamilton jmenoval dva týmy, za které…

Lewis Hamilton jmenoval dva týmy, u kterých by si dokázal představit, že by by za ně v F1 jezdil. Změnu ale neplánuje. Odchod z Mercedesu podle něj znamená odchod z F1.

14.  8.  2017 | | 73 N/A
Ferrari podle Vettela přišlo na slabé stránky svého letošního vozu

Ferrari podle Vettela přišlo na slab…

Ferrari odhalilo slabé stránky svého letošního monopostu a ví, jak si udržet své šance v boji o letošní titul mistra světa formule 1, říká Sebastian Vettel.

13.  8.  2017 | | 89 N/A
Motokára. Stroj, na který nedají dopustit ani zkušení jezdci

Motokára. Stroj, na který nedají dop…

Motokáry jsou tradičně vnímány jako tréninkový prostředek pro budoucího hvězdy, ale ke zlepšení svých schopností jich využívá i řada předních závodníků.

13.  8.  2017 | | 11 N/A
Takhle nebrečel ani při prvním vítězství! Nové video Barrichella

Takhle nebrečel ani při prvním vítěz…

Nedávno jsme zde měli video, ve kterém je zachycen Rubens Barrichello ve voze GT. Za volantem je jeho patnáctiletý syn Eduardo. Barrichella synova jízda značně dojala.

11.  8.  2017 | | 4 N/A
Vandoorne: Alonsovi už stačím

Vandoorne: Alonsovi už stačím

Belgickému mladíkovi ze stáje McLaren roste sebevědomí s každým závodním víkendem. Po posledních velkých cenách již Stoffel Vandoorne dokonce věří, že může v zajetých časech konkurovat svému stájovému kolegovi Fernandu Alonsovi.

12.  8.  2017 | | 81 N/A