Hispania je v pokročilé fázi jednání s důležitou španělskou firmou, tvrdí majitel týmu

Hispania vyjednává s předními španělskými firmami o možném sponzoringu pro příští sezonu. Majitel stáje José Ramón Carabante si ale neodpustil kritiku potenciálních sponzorů.
Hispania je v pokročilé fázi jednání s důležitou španělskou firmou, tvrdí majitel týmu

Hispania Racing tým je nejpomalejším a nejméně spolehlivým ve startovním poli. Od svého vstupu do seriálu se potýká s kritickým nedostatkem financí. Přípravy na další sezonu narušilo přerušení spolupráce s továrnou bývalého týmu F1 Toyoty. Carabante přesto vidí budoucnost týmu optimisticky s tím, že se chystá oznámit sponzorství s jednou z předních španělských firem.

„Jednání jsou v pokročilé fázi, je to jedna z pěti nejdůležitějších firem ve Španělsku,“ naznačil Carabante v rozhovoru pro místní rádio Marca.

Současně ale zkritizoval firmy tím, že si neuvědomují potenciál formule 1, a tím pádem jej nedokážou využít.

„V moderní formuli 1 nemusíte přinést pět nebo deset milionů dolarů, stačí jeden milion nebo pět set tisíc. Chodíme za firmami a říkáme jim, že s jejich podporou můžeme závodit s auty od Toyoty a využívat jejich továrny. S takovou se pak můžeme čas od času dostat do nejlepší osmičky. Ale tyto firmy nás nepodpoří,“ postěžoval si Carabante.

Jezdecké složení tým Hispania teprvé oznámí. Minulý měsíc pro tým testoval v Abú Zabí pilot GP2 Josef Král.

Další článek: Mosley: Prezident Ferrari problémy spíše vytváří, než aby je řešil

11. května | Podle posledních spekulací bude GP Turecka zrušena bez náhrady. Počet závodů by klesl z 23 na 22.
11. května | Júki Cunoda dnes slaví 21. narozeniny.
11. května | Za účasti tří týmů pokračují testy 18palcových pneumatik. Tentokrát v Barceloně. Red Bull nasadí Albona, Alfa Romeo Kubicu a Alpine by mělo nasadit Kvjata (od letošního roku rezervní jezdec týmu).
10. května | Red Bull ve Španělsku zůstal. Zítra a ve středu bude testovat 18palcové pneumatiky pro rok 2022. Po oba dny bude jezdit Alex Albon.