Podle bývalého závodníka se týmy již naučily zacházet s pneumatikami Pirelli a rozložení sil ve startovním poli by se brzy mělo vrátit do podoby, kterou známe z minulých let.
Překvapivým výsledkům, o něž nebyla v úvodu letošní sezony nouze, by mělo co nevidět odzvonit. Ve zbytku ročníku by se o vítězství měli ucházet pouze piloti čtyř nebo pěti největších stájí. Takový je názor Helmuta Marka, poradce Red Bullu.
"V několika prvních závodech platilo, že pokud jste byli schopni dostat pneumatiky do (provozní) teploty, nezáleželo na tom, v jakém voze jste seděli - teplota pneumatik znamenala všechno, vůz nic. To už je teď, když všechny týmy pneumatikám rozumějí, minulost. Znamená to, že se vracíme k 'obvyklému' rozložení sil," řekl v rozhovoru pro oficiální stránky šampionátu Marko.
Mezi jezdce, kteří mají podle něj největší šance na zisk letošního titulu, patří Alonso, Rosberg, Hamilton a oba piloti Red Bullu. Rakouské stáji se podařilo vyřešit nedostatky, kterými vůz RB8 trpěl, a v nadcházejících závodech se s ní rozhodně musí počítat.
"V sobotu odpoledne nás najdete v prvních dvou řadách. Řekl bych, že ty dva tréninky šly celkem dobře. V oblastech, ve kterých jsme v několika posledních závodech vykazovali slabosti, jsme se rozhodně zlepšili, a pokud bude v sobotu odpoledne a v neděli sucho, měli bychom podat dobrý výkon."
Marko zopakoval, že absence otvorů v podlaze, které museli úřadující mistři světa po zásahu ze strany FIA ze svého monopostu odstranit, nebude mít na výkonnost jejich vozu v Kanadě téměř žádný vliv: "Pro tento víkend se s nimi nepočítalo, takže to tady není žádný problém. Pravděpodobně mohly mít význam v budoucím vývoji, ale v tuto chvíli je případná výhoda, kterou jsme z nich mohli vytěžit, nepatrná."