Navzdory kritice od šéfa týmu Renault je Nick Heidfeld přesvědčený, že by mohl zůstat ve formuli 1 další sezónu.
Šéf stáje z Enstonu Eric Boullier řekl tento týden o Heidfeldovi, že zklamal, protože není rychlý a nestal se lídrem týmu. Navíc majitel týmu Renault Gérard Lopez otevřeně zvažuje pro příští rok tři jména: Petrova, Kubicu a Grosjeana. Heidfelda nezmínil. Ten se však své šance na další smlouvu nevzdal.
"Jsem spokojený se svojí pozicí v týmu," řekl. "Se všemi vycházím dobře. Bruno (Senna) dostal příležitost tu jet (v tréninku) a Eric řekl, že Grosjean odvádí dobrou práci v GP2, ale to neznamená, že mi vezme moji sedačku."
"Nemyslím, že by to doposud byla dokonalá sezóna, ale je dobrá a určitě dost dobrá na to, abych bojoval o sedačku pro příští rok. Samozřejmě se budu dál snažit, odvádět maximum a uvidím, jak to dopadne." Svoji největší slabinu vidí německý pilot v kvalifikacích.
Na Hungaroringu má také menší dohru Heidfeldova kolize s Paulem di Restou z úvodního kola závodu v Německu. Di Resta totiž chce, aby se mu Heidfeld omluvil. "Neomluvil se, nepromluvil se mnou a bylo to do očí bijící," řekl Skot, jenž je na svého soupeře z Renaultu naštvaný už z Kanady, kde si o jeho vůz urazil přední křídlo. "V Kanadě neztratil nic a pak do mě najel zezadu v Německu. Já jsem ztratil víc než on. On byl ten, kdo se provinil," dodal.
Heidfeld ovšem jeho názor nesdílí. "Lidé říkali, že on do mě narazil (v Kanadě), a místo omluvy mě obvinil. Takže proč bych se měl já omlouvat? Jsou to jen závody, život jde dál." K závodu na Nürbugringu dodal: "Myslím, že to byl závodní incident. Nemám problém s tím, že jsem dostal penalizaci."
S ohledem na nadcházející závodní víkend v Maďarsku Heidfeld prozradil, že Renault zůstane u svého obvyklého řešení výfuků, s dozadu nasměrovanou konfigurací závodit nebude.