Kubica odstoupil kvůli úniku oleje z převodovky.
BMW Sauber si díky Nicku Heidfeldovi i po nevydařené kvalifikaci odváží dva body za sedmé místo. Robert Kubica musel po patnácti kolech odstoupit kvůli úniku oleje z převodovky.
Heidfeld byl v cíli šťastný. "Byl to skvělý závod, dojet sedmý nezní zrovna fantasticky, ale po patnáctém místě na startu je to nejlepší, čeho jsem dnes mohl dosáhnout," radoval se Němec, i když se mu podle jeho slov nepodařil start. "V první zatáčce jsem ale dokázal z vnějšku předjet jeden z vozů a v šikaně pak vnitřkem Jarna Trulliho. Ve třetím kole jsem se dostal před Giancarla Fisichellu. Myslel jsem, že to nebude možné, když má KERS."
Pak jezdil Heidfeld za krajanem Sebastianem Vettelem a snažil se šetřit palivo. "Po zastávkách byl za mnou a já jel osmý. Když havaroval Lewis Hamilton, získal jsem ještě jeden bod navíc," připomněl.
Kubica byl sice na rozdíl od svého týmového kolegy se startem spokojen, pak se ovšem dostal do kontaktu s Markem Webberem. "Byl jsem nalevo od něj. Nemohl mě vidět a poslal mě do trávy, když jsem brzdil. Dokázal jsem se vrátit na trať a v první zatáčce jsme měli kontakt. V Roggii byl na vnějšku a lehce přede mnou. Když jsme pak jeli do první šikany, bohužel jsem se mu nedokázal vyhnout," vysvětlil Polák, který si také poškodil přední křídlo. "Nevím, jestli to bylo při kontaktu s Markem a nebo jsem najel na nějaký úlomek. Dokázal jsem však pokračovat a předjet Sebastiana Vettela. Z bezpečnostních důvodů jsme křídlo vyměnili." Pilot BMW nakonec odstoupil kvůli úniku oleje z převodovky.
Šéf týmu Mario Theissen pochválil Heidfelda za sedmé místo v cíli a litoval Kubicova odstoupení. "Situace s motory je pro zbytek sezony obtížná. Přesto se těšíme na další závod do Singapuru," dodal.
Hlavní inženýr Willy Rampf navázal na slova šéfa týmu i samotných jezdců a zdůraznil, že vzhledem k výsledku kvalifikace je tým se dvěma body velmi spokojen.